نسخه آخر و کامل Guns Up! برای موبایل

دسته بندی:

GUNS UP! Mobile v1.3.10 – بازی استراتژیکی و رقابتی “سلاح ها آماده!” برای اندروید نسخه رسمی بازی GUNS UP برای دستگاه های موبایلی تست شده با اجرای آنلاین

GUNS UP! Mobile – سلاح ها آماده! بازی اکشن و استراتژیکی سرگرم کننده و جذابی است که در قالب یک عنوان رایگان برای دستگاه های اندرویدی به انتشار رسیده و در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. این بازی نسخه رسمی بازی GUNS UP است که اولین نسخه اش در سال 2015 برای پلتفرم Windows PC و کنسول های نسل هشتمی مثل Xbox One و PS4 عرضه شده بود و حالا بعد از چند سال بالاخره نسخه نهایی و کامل آن برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس نیز به انتشار رسید. این بازی توسط استودیوی کره ای Valkyrie Entertainment, NHN توسعه یافته است و توسط کمپانی Sony Computer Entertainment منتشر شده است. استودیوی NHN برای نسخه موبایلی بازی از شرکت زیرمجموعه خود یعنی NHN BIGFOOT به منظور توسعه و طراحی آن استفاده کرده است. نسخه موبایلی این بازی که با عنوان GUNS UP! Mobile به انتشار رسیده اگرچه ماهیت بسیار نزدیکی به نسخه اصلی دارد اما به خاطر اینکه برای دستگاه های موبایلی بهینه سازی شود با تغییراتی محسوسی همراه بوده است. اما با این حال روند کلی نسخه موبایلی به نسخه اورجینال نزدیک است و اگر شما قبلاً نسخه کنسولی یا کامپیوتری آن را تجربه کرده باشید می توانید خیلی زود متوجه شباهت های نسخه موبایلی نیز شوید. در ادامه با اپلیکیشن برتر همراه باشید تا شما را بیشتر با این بازی بسیار زیبا و جذاب آشنا کنیم.

GUNS UP! Mobile یک عنوان اکشن و رقابتی در سبک بازی های استراتژیکی و مدیریتی است که به شدت به علاقه مندان به بازی های مبارزه ای و تاکتیکال پیشنهاد می شود. بازی خط داستانی خاصی ندارد و تمام اتفاقات داستانی آن در رابطه با یک جنگ تمام عیار در سطح جهان است. کشورهای قدرتمند دنیا درگیر یک جنگ جهانی شده و شما در نقش فرمانده ارتش یکی از این کشورها هستید که باید برای پیروزی در میدان نبرد تلاش کند. کار شما مدیریت نیروها، ساخت و توسعه ابزارهای جنگی و تجهیزات نظامی است. GUNS UP! Mobile یک بازی آنلاین است که در آن شما می توانید با دیگر بازیکنان از سراسر جهان به صورت اینترنتی بازی کنید و در نبردهای بسیار مهیج و نفس گیر شرکت کنید. این نبردها در قالب رقابت های PvP طراحی شده اند و سطح هیجان بسیار بالایی دارند. GUNS UP! Mobile بخشی جذاب با عنوان Alliance Wars دارد که در آن شما می توانید با دوستان خود متحد شده و در نبردهای گروهی شرکت کنید. لازمه کسب موفقیت و پیروزی در جنگ های حساس پیش رو، استفاده از قوه استراتژیکی است. شما می بایست یک پایگاه نظامی بسازید و از نیروها و تجهیزات متنوع برای قدرتمندتر کردن این پایگاه استفاده کنید. شما می توانید از منابعی که در اختیار دارید برای به خدمت گرفتن نیروها یا ابزارهای جنگی مختلف استفاده کرده و یا از آن ها برای ارتقاء نیروهایتان استفاده کنید. المان های متعدد در طراحی های GUNS UP! Mobile باعث شده تا این بازی یک عنوان چندمنظوره باشد و بتواند نه فقط علاقه مندان به بازی های استراتژیکی، بلکه دوست داران بازی های اکشن و جنگی را نیز حسابی به وجد بیاورد. برای اینکه بیشتر با این عنوان مجذوب کننده آشنا شوید می توانید ویدئوی تریلر معرفی و یا تصاویر اسکرین شات آن را ببینید. برای دانلود آخرین نسخه این بازی هم کافیست در ادامه همین مطلب به بخش دانلودباکس اپلیکیشن برتر مراجعه کنید و به شکل رایگان بازی را دریافت کنید.

نکات تکمیلی:

  1. بازی GUNS UP! Mobile کاملاً آنلاین بوده و امکان اجرای بازی به شکل آفلاین وجود ندارد.
  2. سرورهای بازی برای بازیکنان ایرانی در دسترس است اما در صورت عدم موفقیت به اتصال به سرورها آی پی خود را تغییر دهید.
  3. هیچ نسخه مود یا هک شده ای از این بازی وجود ندارد.



  • تغییرات نسخه 1.3.10

    • - Several Bug Fixes and Performance Improvements to make your gameplay experience better!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران