نسخه جدید و کامل Micro Guard

دسته بندی:

[Microphone Blocker & Guard v6.0 [Unlocked – اپلیکیشن محافظت عمیق از میکروفون اندورید نسخه آنلاک شده و کامل برنامه به ارزش 3.99 دلار برای اولین بار در ایران

در میان تمامی راه های جاسوسی از زندگی شخصی اشخاص ضبط و گوش دادن به صدا یکی از پر طرفدار ترین راه ها به شمار می رود زیرا بسیاری از حقایق زندگی شخصی را آشکار می سازد؛ با توجه به این موضوع ویروس ها و یا نرم افزار های مخرب زیادی بر پایه استراق سمع گسترش پیدا کرده اند که هر نوع صدایی را توسط دستگاه های هوشمند ضبط کرده و در اختیار هکران و یا افراد نفوذ گر به حریم شخصی قرار می دهند. همین کار باعث به وجود امدن برنامه های امنیتی مختلفی شده است که در این پست قصد داریم همانند همیشه یکی از بهترین آن ها را معرفی نماییم. Microphone Blocker & Guard Full عنوان یک اپلیکیشن بی نظیر برای محافظت عمیق از میکروفون دستگاه های هوشمند اندروید می باشد که توسط شرکت معروف و معتبر ProtectStar Inc توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با بهره بردن از یک موتور اسکن قوی و فوق حرفه ای کمک می کند به آسانی هر گونه تهدید را در زمینه ضبط بی اجازه صدا شناسایی کرده و آن ها را در چشم بر هم زدنی مسدود کند. پس از نصب تمامی برنامه ها و بازی هایی که به مجوز ضبط صدا دسترسی دارند زیر نظر گرفته میشوند و در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز آن ها را متوقف می سازد و به کاربر خود اطلاع می دهد. یکی از مهم ترین قابلیت هایی که تیم توسعه دهنده در این نرم افزار گنجانده است، سیستم شناسایی حملات ناشناخته می باشد که در برنامه های مشابه از تشخیص آن ها ناتوان هستند و این خود به معنای افزایش صد درصدی امینت اسمارت فون می باشد. برای جلوگیری از ایجاد هر گونه تغییری در تنظیمات بر روی اپ فوق یک کد قرار دهید تا کسی نتواند به صورت غیر قانونی به آن دسترسی داشته باشد. این ابزار ترکیبی و قدرتمند را از دست ندهید و بهتر است برای دریافتش با ما همراه باشید.

اپلیکیشن Microphone Blocker & Guard با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه جلوگیری از ضبط غیر قانونی صدا و جاسوسی توانسته است با هزاران دانلود و پرداخت درون شبکه 3.99 دلاریش امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را از وبسایت معتبر اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 6.0

    • Micro Guard 6 release
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه ــ آنتی ویروس + فایروال Avira Security

دانلود آخرین نسخه ــ آنتی ویروس + فایروال Avira Security

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران