دانلود جدیدترین نسخه Guardians of Ancora

دسته بندی:

Guardians of Ancora v3.5.0 Mod – بازی ماجرایی و آموزشی “نگهبانان آنکورا” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بسیار زیاد) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Guardians of Ancora – نگهبانان آنکورا یک بازی جالب و سرگرم کننده از استودیوی انگلستانی Scripture Union است که در قالب یک عنوان رایگان در سبک آموزشی (Educational) عرضه شده و در گوگل پلی در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. اپلیکیشن برتر برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و انتشار این بازی کرده و آخرین نسخه آن را همراه با یک نسخه انحصاری مود شده فراهم سازی کرده است. این بازی یک عنوان جذاب است که ماجراجویی ها و شخصیت پردازی های آن از کتاب مقدس (Bible) انتخاب شده اند. شاید به همین خاطر باشد که سبک اصلی این بازی بیشتر از اینکه بخواهد سرگرم کننده یا ماجراجویانه باشد، یک بازی آموزشی به شمار می رود. Guardians of Ancora در سرزمینی به نام آنکورا که مکانی مقدس و باستانی است دنبال می شود. داستان بازی در رابطه با گروهی از انسان های منتخب شامل کودکان و بزرگسالانی است که به عنوان نگهبانان این سرزمین شناخته می شوند. ماجراجویی های شما در این بازی حول محور یک مأموریت اصلی در جریان است و آن هم بازگرداندن نور و روشنایی به آنکورا است چرا که مدت ها قبل این سرزمین روشنایی مقدس خود را از دست داده و حالا نیاز به کمک شما دارد تا باز هم دوباره به روزهای باستانی و مقدس بازگردد. در ادامه با اپلیکیشن برتر در معرفی بیشتر این بازی و ویژگی های کلی گیم پلی آن همراه باشید.

بازی Guardians of Ancora شما را در نقش شخصیت هایی گوناگون قرار می دهد که با کمک یکدیگر و راهنمایی های فرستاده های مقدس قرار است مأموریتی مهم را انجام دهند. با شروع بازی شما می توانید شخصیت مورد نظر خود را از بین 6 شخصیت مختلف انتخاب کنید. بعد از انتخاب شخصیت، ماجراجویی شما آغاز می شود. شما با کمک راهنمایی های شخصیت هایی دیگر باید مسیر ماجراجویانه خود را دنبال کنید. سبک اصلی از نوع بازی های Runner و با ترکیب المان های پارکور طراحی شده است. این یعنی در طول بازی شما باید در یک مسیر مشخص به سمت جلو بدوید و از موانع عبور کنید. موانع بازی متنوع و خاص هستند و هرچه مراحل بازی را بیشتر طی کنید چالش های بازی هم بیشتر می شوند. اما در مجموع باید گفت که سطح سختی بازی حتی در مراحل بالاتر هم خیلی چالش برانگیز نیست. اگرچه که عکس العمل های تایم بندی شده و مناسب در طول بازی Guardians of Ancora نکته بسیار مهمی به شمار می رود. گرافیک بازی با مدل سازی های سه بعدی و حرکات فیزیکی واقع گرایانه ساخته شده است. جزئیات قابل قبول به نسبت حجم، گیم پلی روان و داینامیک و روند خوش ساخت از دیگر ویژگی های ساختاری این بازی به شمار می رود. بازی دارای ده ها مرحله گوناگون در مناطق مختلف سرزمین آنکورا است. در بین مراحل شما همچنین می توانید 25 سوال (کوئیز) را هم که در رابطه با مسائل مذهبی و کتاب مقدس است پاسخ دهید و بیشتر با این موارد آشنا شوید. در بازی نگهبانان آنکورا همچنین تعداد زیادی مینی گیم هم در داخل مراحل وجود دارد که می توانند به نوبه خودشان سرگرم کننده باشد. این بازی زیبا و جذاب را می توانید همین حالا به شکل معمولی یا مود شده از سرورهای اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 3.5.0

    • Now play the game in SPANISH on the new Guardianes de Ancora version: choose your language as the app opens!
    • Dressing room now with TWO mirrors: change your costume and style your hair!
    • Cloud levels improved
    • Data and security upgrades
    • Bug fixes
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران