نسخه کامل و آخر Linebit G برای اندروید

دسته بندی:

Linebit Gaming – Icon Pack v1.2.9 – آیکون پک لاین بیت گیمینگ : یک آیکون پک خطی فوق العاده با رنگ های صورتی و بنفش! قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی – نسخه خریداری شده و کامل برنامه تقدیم شما

Linebit Gaming – Icon Pack یک آیکون پک فوق العاده زیبا با الهام از رنگ های صورتی و بنفش بسیار جذاب از Edzon DM برای اندروید است که با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و هم اکنون نسخه خریداری شده و کامل اش پیش روی تان قرار دارد. یکی از ویژگی های مثبت گوشی های اندرویدی تنوع زیاد قابلیت های بصری آن است. تا حدی که قادرید تک تک قسمت های ظاهری موبایل تان را شخصی سازی کنید، در کنار این شخصی سازی ها، هزاران اپلیکیشن مجموعه آیکون برای اندروید وجود دارد که هر یک از آیکون های صفحه نمایش شما را می توانند تغییر دهند و جلوه ای خاص به آن ببخشند. مجموعه آیکون، همان طور که از نامش مشخص است، مجموعه ای از آیکون های متفاوت برای اپلیکیشن های نصب شده روی موبایل تان است. بد نیست بدانید که معمولا این آیکون ها را توسعه دهندگان یا تولیدکنندگان اپلیکیشن نمی سازند، بلکه گروه سومی وجود دارد که هزاران آیکون برای اپلیکیشن های مختلف در یک مجموعه فراهم می کنند. بعضی از این اپلیکیشن ها سبک های جدیدتر می سازند، در حالی که بعضی دیگر فقط تغییرات کمی در طرح و شکل آیکون های اصلی به وجود می آورند. برای استفاده از این مجموعه ها باید چند مرحله را طی کنید که بستگی به گوشی موبایل تان دارد که روی آن از چه لانچی استفاده می کنید ؛ از داخل لانچر فقط کافیست آیکون پک نصب شده را انتخاب کنید و کار تمام است! حال که فهمیدید این مجموعه ها چه هستند و چگونه از آنها باید استفاده کرد، بد نیست با چند مجموعه آیکون مطرح آشنا شوید: Flight، Crayon، Aura، PicBit و Rondo از این دسته هستند، اما یکی از مجموعه آیکون هایی که به تازگی وارد بازار شد و کمابیش با استقبال خوبی روبرو گشت Linebit است. این مجموعه آیکون ها و حروفی دارد که حتی برای اپلیکیشن های خاص و عجیب هم مناسب است. با کمی جستجو می توانید آیکون دلخواه خود را برای اپلیکیشن مورد نظرتان بیابید، برای مثال آیکون های ظروف که برای اپلیکیشن های مرتبط با غذا به کار می رود.

بعضی از ویژگی ها و قابلیت های برنامه Linebit Gaming اندروید:

  • بیش از 3800 آیکون زیبا
  • طراحی صورتی و بنفش جذاب و فوق العاده زیبا
  • شامل 42 عکس پس زمینه
  • تقویم دینامیک
  • پشتیبانی از بسیاری از لانچرها
  • بروزرسانی منظم با اضافه شدن آیکون های جدید

آیکون پک Linebit Gaming – Icon Pack از تمام لانچرهای Action Launcher، ADW Launcher، Apex Launcher، Arrow Launcher، ASAP Launcher، Atom Launcher، Aviate Launcher، CM Theme Engine، Evie Launcher، Flick Launcher و GO Launcher پشتیبانی می کند و البته در اینجا به بعضی از لانچرها اشاره کردیم و ممکن است لانچر شما برای این مجموعه آیکون مناسب باشد و در اینجا نامش را نبینید. در آخر اینکه این آیکون پک دوست داشتنی تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جان از گوگل پلی خریداری شده است و قادرید با یک کلیک و به صورت رایگان جدیدترین آپدیت اش را از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن برتر دریافت کنید و پس از نصب و فعالسازی آن، جلوه ای بی نظیر به محیط کاربری موبایل تان دهید.



  • تغییرات نسخه 1.2.9

    • 28 Premium icons (Orders only)
    • Fixed some icons not applying
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران