دانلود CryptoCoins Forecast – اپلیکیشن پیش بینی قیمت ارز های دیجیتال!

دسته بندی:

CryptoCoins Forecast v3.3.4 اپلیکیشن پیش بینی رشد ارزش ارز های دیجیتالی مخصوص اندروید نسخه اصلی و بدون تبلیغات برنامه برای اولین بار در ایران

حتما شما هم تا به حال حداقل یکبار نام بیت کوین و یا سایر ارز های دیجیتالی به گوشتان خورده است. ارز دیجیتالی یا کریپتو کارنسی نوعی از پول دیجیتال است که در سالهای اخیر ایجاد شده و مهم ترین خاصیت آن امنیت بالا و ناشناس بودن است. این پول فقط در اینترنت قابل استفاده است و وجود فیزیکی ندارد و از نوع خاصی از رمزنگاری استفاده میکند تا نهایت امنیت را برای کاربر داشته باشد. از رمزنگاری اطلاعات برای اولین بار در جنگ جهانی دوم استفاده شد و اکنون همان تکنیک ها با تئوری های ریاضی و الگوریتم های کامپیوتری ترکیب شده تا راهی برای تبادل امن مالی برای تمامی کاربران در اینترنت ایجاد کند. اولین پول رمزگذاری شده بیت کوین Bitcoin بود که در سال 2009 ایجاد شد و هنوز هم محبوب ترین و معروف ترین واحد پول اینترنتی است و به مرور زمان پول های دیگری هم ایجاد شد که اکنون بیش از 900 واحد پول رمزگذاری شده اینترنتی وجود دارد. این روز ها با توجه به افزایش بی سابقه قیمت بیت کوین، همه جا حرف از سرمایه گذاری در آن و به دست آوردن سود های کلان است. اما پیش بینی روند رشد قیمت بیت کوین و سایر ارز های دیجیتالی بسیار مشکل و یک کار تخصصی است. وارد شدن به این تجارت، بدون داشتن اطلاعات درست می تواند باعث به بار آمدن زیان های جبران ناپذیری شود. امروز با اپلیکیشنی در خدمت شما هستیم که می تواند شما را در این راه یاری دهد. CryptoCoins Forecast عنوان یک اپلیکیشن پیش بینی روند رشد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی مثل اتریوم و کریپتو مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری сoinsforecast.com توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این اپلیکیشن با ارائه پیش بینی های دقیق از قیمت و روند رشد رمز ارز ها (با پشتیبانی از 300 رمز ارز مختلف ) و همچنین ارائه آنالیز های حرفه ای روند بازار،‌ می تواند شما را از قیمت واقعی هر یک از ارز های دیجیتالی مطلع کرده و به شما در تصمیم گیری برای خرید یا فروش آن ها کمک فراوان کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه CryptoCoins Forecast اندروید :

  • نمایش قیمت فعلی 300 ارز دیجیتالی مختلف و آپدیت آن به صورت لحظه ای
  • دارای الگوریتم بسیار پیشرفته و دقیق برای پیش بینی قیمت ارز های دیجیتالی با صحت بالای 96 درصد
  • نمایش کاهش یا افزایش قیمت رمز ارز ها و میزان آن
  • ارائه پیش بینی با استفاده از نمودار ها و ابزار های گرافیکی
  • نمایش اخبار مرتبط با بازار ارز های دیجیتالی
  • بیش بینی های آنالیزی از مبادلات بزرگ مثل Poloniex, Binance, Bittrex, Bitfinex

اپلیکیشن CryptoCoins Forecast یک برنامه بسیار کاربردی برای تمامی کسانی است در بازار ارز های دیجیتالی فعالیت می کنند یا می خواهند در این بازار سرمایه گذاری کنند. پیش بینی های این اپلیکیشن روزی یک بار انجام شده و در هر پنج دقیقه قیمت ها و سایر اطلاعات برنامه آپدیت می شود. CryptoCoins Forecast با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه بدون تبلیغات این برنامه را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 3.3.4

    • Added notifications of new forecasts
    • Fixed some bugs and improved the stability
دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه T&J: Chase

دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه T&J: Chase

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران