دانلود نسخه جدید و آخر Alien Food Invasion

دسته بندی:

Alien Food Invasion v1.2.2 Mod – بازی اکشن فانتزی و سرگرم کننده “تهاجم بیگانگان” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نه ا یت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Alien Food Invasion – تهاجم بیگانگان بازی سرگرم کننده و جالبی در سبک اکشن است که توسط استودیوی آلمانی Fun Flavor Games به شکل کاملاً رایگان ساخته و عرضه شده است. این بازی اگرچه که به صورت رایگان منتشر شده اما دارای قابلیت خرید درون برنامه ای است. اپلیکیشن برتر مثل همیشه و برای باری دیگر به عنوان اولین وب سایت ایرانی اقدام به معرفی و انتشار این بازی در سطح وب کرده و آخرین نسخه رسمی اش را همراه با یک نسخه مود شده برای دانلود ارائه کرده است. Alien Food Invasion اقتباسی متفاوت از سری بازی های محبوب و معروف Don’t Starve به شمار می رود. این بازی در واقع دومین پروژه استودیوی Fun Flavor Games بعد از بازی Hero Park محسوب می شود که آن بازی را هم پیش تر در مطلب دیگری از سایت اپلیکیشن برتر تقدیم حضورتان کرده بودیم و شما می توانید با کلیک روی نام آن به صفحه مربوط به آن بازی مراجعه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با یکدیگر نگاهی جامع به کلیت بازی Alien Food Invasion بی اندازیم.

Alien Food Invasion یک بازی ساده اما فانتزی و سرگرم کننده است که می تواند هر سلیقه ای را مدت ها سرگرم کند. داستان بازی به ارتشی از بیگانگان فضایی مربوط می شود که بعد از شناسایی زمین با تمام قدرت به آن حمله می کنند. هدف اصلی آن ها پاکسازی زمین و غارت همه چیز و نابود کردن بشریت است. آن ها بخش های زیادی از سرزمین های انسان ها را از بین می برند ولی در حمله بعدی شان به مکانی حمله می کنند که داستان عوض می شود. آن ها در حمله بعدی خود به مزرعه شما هجوم می آورند و از جایی که شخصیت اصلی بازی کسی نیست که به این راحتی ها به کسی باج بدهد. بنابراین او با تمام توان خود در برابر این بیگانگان ایستادگی کرده و حمله آن ها را به کابوسی برایشان تبدیل می کند. حالا شما باید در بازی Alien Food Invasion در نقش شخصیت های مختلفی که با یکدیگر یک گروه را علیه دشمن تشکیل داده اند به مقاومت در برابر هجوم دشمن بپردازید. شما باید دشمنان را با کمک سلاح های مختلف از بین ببرید و منابع آن ها را غارت کنید. بازی تهاجم بیگانگان بیشتر از 200 مرحله سرگرم کننده و البته چالش برانگیز دارد. شما در طول بازی قادر هستید تا بیشتر از 40 نوع سلاح گوناگون را در بازی استفاده کنید. همچنین با کمک سیستم ارتقاء رسانی بازی شما می توانید آیتم های بازی و قهرمانان خود را ارتقاء دهید تا در نبردهای پیش رو برتری بیشتری داشته باشند. بازی Alien Food Invasion با گرافیک فانتزی و زیبایی طراحی شده و گیم پلی روان و جذاب آن می تواند هر کسی را با هر سلیقه ای مدت ها سرگرم کند. پس اگر به دنبال یک بازی ساده اما فانتزی و سرگرم کننده هستید و می خواهید یک چالش جذاب را تجربه کنید، بازی تهاجم بیگانگان را از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه آن را به شکل تست شده و رایگان از سرور اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.

توجه : در نسخه مود بازی، پول خرج کنید تا ببینید بجای کم شدن زیاد و زیادتر می شود!



  • تغییرات نسخه 1.2.2

    • - added option to let the drone pick you up after reaching 3 stars
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران