دانلود نسخه آخر Mystery Valley

دسته بندی:

Mystery Valley Mod – بازی ماجرایی – معمایی دره پر رمز و راز مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (باز بودن همه محتوای پولی) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Mystery Valley نام یک بازی در ژانر ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی The Digital Lounge برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی پیش از این بازی هم بازی های بسیار خوب دیگری را برای گیمر ها منتشر کرده است و خالق مجموعه بسیار هیجان انگیز True Fear است. اما Mystery Valley هم یکی دیگر از بازی های خوب و هیجان انگیز این استودیو بازی سازی است که توانسته با گیم پلی سرگرم کننده و تم داستانی رازآلود و ترسناک خودش تجربه منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. در این بازی، که اساساً یک بازی “Hidden Object” یا همان “شیء پنهان” است، شما در نقش یک مامور تازه کار اف بی آی هستید و وظیفه تان هم این است که با پیدا کردن سرنخ ها، پرده از راز یک قتل شنیع و وحشتناک بردارید تا بتوانید توطئه بسیار بزرگتری که در ورای این قتل نهفته است را برملا کنید. اما باید در این کار بسیار مراقب خودتان باشید. چراکه این قتل با تمام قتل های دیگر متفاوت است. محلی که شما در آنجا به دنبال قاتل می گردید ارواح زده است و ارواح خبیث در سایه ها و در تاریکی ها منتظر تان هستند تا از هر گوشه و کناره ای به شما حمله کنند. شما باید جوانب احتیاط را به خرج دهید و تمام سعی تان را بکنید که علاوه بر تلاش برای پیدا کردن قاتل، توسط ارواح کشته نشوید. بنابراین، اگر به این سبک بازی ها علاقه دارید و از المان های ترس و وحشت در بازی ها لذت می برید، پیشنهاد می کنیم Mystery Valley را به هیچ عنوان از دست ندهید!

Mystery Valley دقیقاً همان چیزی است که از یک بازی با این سبک و سیاق انتظار دارید. داستان بازی پیچ و تاب های خاصی ندارد و تقریباً به همان چیزی که در بخش اول مطلب توضیح دادیم خلاصه می شود. شما یک مامور اف بی آی تازه کار هستید و یک روزنامه نگار به قتل رسیده است. حال شما باید قاتل را پیدا کنید. گیم پلی بازی اما از پیچ و تاب ها و تنوع نسبتاً خوبی برخوردار است. مراحل بازی از یک سری پازل های شیء پنهان تشکیل شده است که شما باید آنها را حل کنید تا بتوانید در بازی پیشروی کنید. پازل ها تقریباً آسان هستند اما طبق روال معمول اکثر بازی ها، مرحله به مرحله دشوار تر می شوند تا شما را با چالش های جدید رو به رو کنند. در مجموع ۲۵ شیء پنهان در بازی وجود دارد و بیش از ۱۰ راز نیازمند این هستند که توسط شما حل شوند. از دیگر ویژگی های خوب این بازی هم می توانیم به گرافیک بسیار زیبا و چشم نواز و اتمسفر جذاب بازی که حس کارآگاهی را توسط موسیقی های متن به گیمر ها منتقل می کنند اشاره کنیم. Mystery Valley توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.1.0

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران