نسخه جدید و آخر Quick Cursor برای اندروید

دسته بندی:

Quick Cursor: one hand mouse pointer v1.14.0 ساده کردن استفاده از گوشی های هوشمند با یک دست نسخه حرفه ای و کامل برنامه تقدیم به شما

گوشی های هوشمند امروزی به قدری قدرتمند شده اند که می توان روی آن ها به راحتی برنامه ها و بازی های سنگین را اجرا کرد. در طول زمان برای استفاده راحت تر از امکانات گوشی های هوشمند، صفحه نمایش آن ها بزرگ و بزرگتر شده است. به طوری که حالا گوشی های دارای صفحه نمایش با اندازه شش اینچ، کاملا عادی هستند. بزرگتر شدن صفحه نمایش گوشی ها باعث می شود که استفاده از قدرت سخت افزاری آن ها برای بازی، تماشای ویدئو، وبگردی و … لذت بیشتری داشته باشد اما صفحه نمایش بزرگ در کنار مزایای فراوان، معایبی هم دارد. بزرگترین معایب صفحه نمایش بزرگ، سخت شدن استفاده از گوشی هوشمند است. هنگامی که صفحه نمایش از یک حد معین بزرگتر می شود، دیگر نمی توان تنها با یک دست به همه نقاط صفحه نمایش دسترسی داشت و لازم است که حتما دو دست در انجام تمامی کار ها دخیل باشند که همین موجب آزار بسیاری از کاربران شده است. اگر شما هم این مسئله را آزار دهنده می دانید و به دنبال راهی برای بهبود شرایط هستید، برنامه ای که امروز در اپلیکیشن برتر معرفی می کنیم را نباید از دست بدهید. Quick Cursor: one hand mouse pointer عنوان یک اپلیکیشن برای راحت کردن استفاده از گوشی های هوشمند تنها با یک دست، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Sergiu Șandor توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه یک منطقه شبیه به ترک پد لپتاپ روی گوشی شما ایجاد می کند که با آن می توانید به قسمت های های بالایی صفحه نمایش به سادگی دسترسی داشته باشید و آن را کنترل کنید. هنگامی که از لبه های صفحه نمایش به سمت وسط صفحه لمس کرده و می کشید، این پنل ظاهر می شود و هنگامی که در قسمتی خارج از پنل لمس کنید، پنهان می شود تا بتوانید به قسمت هایی که زیر پنل قرار می گیرند دسترسی داشته باشید. البته این کار بعد از گذشت مدت زمانی مشخص به صورت خودکار نیز انجام می گیرد. برای دسترسی به منو و تنظیمات برنامه ها هم تنها کافی هست با دو انگشت پنل را لمس کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Quick Cursor: one hand mouse pointer اندروید:

  • بدون نیاز به داشتن دسترسی روت
  • ترک پد به صورت شناور روی صفحه نمایش نشان داده می شود.
  • امکان تغییر اندازه و موقیت نمایش ترک پد وجود دارد.
  • قابلیت شبیه سازی عملکرد دکمه هوم، بک و ریسنت
  • امکان انجام لمس طولانی با استفاده از ترک پد
  • قابلیت شخصی سازی فیدبک صوتی و ویبره برای لمس ها

اپلیکیشن Quick Cursor: one hand mouse pointer یکی از بهترین ابزار ها برای ساده کردن استفاده از گوشی های هوشمند است که به تازگی و به صورت رایگان اما با محدودیت ها و پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی منتشر شده است. هم اکنون می توانید نسخه حرفه ای این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.14.0

    • - improved keyboard detection on Android 12
    • - refactored and optimized keyboard/blacklist/whitelist detection mechanism
    • - optimized app when keyboard and blacklist app detection are both turned off
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران