دانلود آخرین نسخه ــ موتور و ماشین سواری PAKO Forever

دسته بندی:

PAKO Forever v1.2.3 Mod – بازی ماشین سواری تعقیب و گریز بی پایان اندروید نسخه معمولی نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

PAKO Forever – تعقیب و گریز بی پایان یک بازی ماشین سواری – رسینگ فوق العاده زیبا و محبوب از Tree Men Games برای دستگاه ها اندروید است که به صورت رایگان در مارکت اندروید (GOOGLE PLAY) عرضه شده و به درخواست شما تصمیم گرفته ایم تا جدیدترین نسخه اش را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای پاکو را به وجد بیاوریم! در بازی PAKO Forever همانند دیگر نسخه های این بازی، شما در نقش یک راننده حرفه ای ظاهر می شوید، راننده ای که باید خود را برای انجام ماموریت های مهم و البته فرار از دست پلیس آماده کند! فکر می کنید بتوانید به عنوان یک راننده حرفه ای از دست پلیس فرار کنید و ماموریت هایی مهیج را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید؟! ماموریت های شما انجام دزدی های خاص است و در این راه پلیس به دنبال شما می افتد و باید سعی کنید ان ها را جا بگذارید و به هدف برسید! با انجام ماموریت ها و کسب امتیاز و پول می توانید ماشین ها و سلاح های جدید را خریداری کنید تا بتوانید دزدی ها را با سرعت و قدرت بیشتری انجام دهید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری و خاص هستید بدون شک PAKO Forever نظرتان را جلب میکند ؛ آن را برروی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید و وارد دنیای بزرگ پاکو شوید، دنیایی که در ان قرار است با انجام ماموریت ها به بزرگترین سارق دنیا تبدیل شوید!

بازی PAKO Forever تا به این لحظه میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را کسب کند! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی این بازی زیبا را مشاهده کنید و سپس درصورت تمایل ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن برتر دریافت بکنید! در اخر اینکه، هر دو نسخه اصلی و مود توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده اند.



  • تغییرات نسخه 1.2.3

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه #DRIVE

دانلود آخرین نسخه #DRIVE

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران