دانلود نسخه جدید Weather Now

دسته بندی:

3D Earth – real earth image and space v0.3.56 پیش بینی آب و هوا به همراه رادار ها و تصاویر زیبا از کره زمین نسخه خریداری شده برنامه با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی

از مهم ترین قابلیت های گوشی های هوشمند می توان به اتصال به اینترنت و همچنین قابلیت دریافت اطلاعات از ماهواره های جی پی اس اشاره کرد. این قابلیت ها در کنار سیستم عامل قدرتمند اندروید باعث شده است که توسعه دهندگان بتوانند اپلیکیشن های بسیار کاربردی برای این سیستم عامل تولید کنند. اپلیکیشن های پیش بینی آب و هوا از همین نوع اپلیکیشن های بسیار کاربردی هستند. تا پیش از ظهور اینترنت و گوشی های هوشمند، بسیاری از مردم اطلاعات دقیقی از آب و هوا و پیش بینی های آن در اختیار نداشتند، البته رادیو، تلویزیون و روزنامه ها اطلاعیه های آب و هوایی منتشر می کردند اما این اطلاعیه ها بسیار کلی بودند و یک شهر بزرگ و حتی یک استان را شامل می شدند و نمی شد با آن ها به وضعیت آب و هوایی یک منطقه خاص دسترسی داشت. اما پس از ظهور اینترنت و گوشی های هوشمند، اپلیکیشن های پیش بینی وضعیت آب و هوا، امکان دسترسی به وضعیت دقیق آب و هوایی همراه با جزئیات کامل را برای کاربران فراهم کردند. امروز نیز با یک اپلیکیشن آب و هوای دیگر در خدمت شما هستیم که در کنار زیبایی خیره کننده رابط کاربری، اطلاعات دقیق و کاملی نیز ارائه می دهد. 3D Earth – real earth image and space عنوان یک اپلیکیشن برای پیش بینی دقیق آب و هوا با رابط کاربری بسیار زیبا و امکانات فراوان، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Weather Now توسعه و با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. در صفحه اصلی این برنامه می توانید اطلاعات کاملی از آب و هوای منطقه ای که انتخاب کردید را با جلوه های گرافیکی بسیار زیبا مشاهده کنید. در پس زمینه، تصاویر سه بعدی و متحرک از کره زمین، خورشید و ستارگان نمایش داده می شود که تصاویر واقعی هستند و جلوه ای منحصر به فرد به این برنامه می بخشند. پیش بینی آب و هوا تا ۱۵ روز آینده و پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ هزار شهر جهان از دیگر امکانات این اپلیکیشن هستند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه 3D Earth – real earth image and space اندروید :

  • امکان انتخاب آسان شهر ها با استفاده از لیستی چرخشی از پرچم کشور ها
  • صفحه اصلی سه بعدی که تصاویر واقعی و برجسته با کیفیت بسیار بالا از زمین،‌ اتمسفر و … در آن نمایش داده می شود.
  • پیش بینی وضعیت آب و هوا تا ۱۵ روز آینده با نمایش نمودار شرایط آب و هوایی به صورت جداگانه برای ساعات شب و روز
  • نمایش دقیق وضعیت آب و هوا با جزئیات کامل برای ۴۸ ساعت آینده
  • پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ هزار شهر جهان با امکان انتخاب اتوماتیک محل فعلی
  • نمایش دما و وضعیت فعلی هوا در قسمت نوتیفیکیشن بار
  • رادار آب و هوایی، رادار باران، همراه با رادار NOAA

اپلیکیشن 3D Earth – real earth image and space با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.9 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 0.3.56

    • - Minor bug fixed.
    • - App stability improved.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Foreca برای اندروید

نسخه کامل و آخر Foreca برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران