دانلود آخرین نسخه Bus Simulator Pro

دسته بندی:

Bus Simulator PRO: Buses v1.9.0 Mod – بازی خوش ساخت “شبیه ساز حرفه ای اتوبوس” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Bus Simulator PRO – شبیه ساز حرفه ای اتوبوس یک بازی خوش ساخت و تکامل یافته دیگر از استودیوی ترکیه ای Sir Studios سازنده بازی های مشابه دیگری همچون Ultimate Truck Simulator است. این بازی در سبک بازی های شبیه سازی ساخته شده و همانطور که از نام و ظاهرش نیز مشخص است Bus Simulator PRO یک شبیه ساز رانندگی با اتوبوس ها است. اپلیکیشن برتر تصمیم گرفته تا به درخواست شما عزیزان این بازی را مورد بررسی قرار داده و آن را به شکل رایگان و تست شده در اختیار شما قرار دهد. ما این بازی در دو نسخه معمولی که اورجینال گوگل پلی است و یک نسخه مود شده به صورت جداگانه تهیه کرده ایم و شما می توانید هرکدام از آن ها را که مایل بودید از بخش دانلودباکس اپلیکیشن برتر با یک کلیک دریافت کنید. با اینکه بازی های زیادی در سبک شبیه ساز رانندگی ساخته و عرضه شده اند اما همچنان این سبک آنقدر محبوب است که شرکت های بازی سازی جدید و قدیمی زیادی روی ساخت و انتشار این مدل بازی ها تمرکز زیادی دارند. استودیوی Sir Studios هم جزو شرکت های بازی سازی فعالی در این زمینه است که انواع و اقسام این بازی ها را ساخته و منتشر کرده است.

بازی Bus Simulator PRO در کنار دیگر بازی های شبیه ساز رانندگی استودیوی Sir Studios که در رابطه با شبیه ساز رانندگی با ماشین، موتور، کامیون و … است یکی دیگر از بازی های این مجموعه به حساب می رود. معمولاً خیلی از بازی های این سبک با اینکه شبیه ساز هستند اما ساختار ساده ای داشته و بیشتر حالت تفننی دارند اما خیلی دیگر از این بازی ها جدی تر و واقع گرایانه تر ساخته شده اند. بازی های استودیوی Sir Studios از جمله بازی Bus Simulator PRO هم یکی از این بازی هاست که در آن خبری از رانندگی پرسرعت و خطرناک و آزادانه نیست و شما درست مثل واقعیت باید با شرایط و قوانین زیادی اقدام به حرکت دادن ماشین ها کنید. در این بازی شما این بار به سراغ اتوبوس ها می روید و وظیفه اصلی یک راننده اتوبوس یعنی حمل و نقل مسافرین را بر عهده دارید. بازی دارای آیتم های آموزشی است که در ابتدا به شما روند کلی را آموزش می دهد اما فراموش نکنید که برای لذت بردن از این بازی باید با دید واقعی به آن نگاه کنید چرا که Bus Simulator PRO کاملاً واقع گرایانه و با قوانین فیزیکی و طبیعی ساخته و طراحی شده است. گرافیک خیلی خوب بازی که جزئیات زیادی دارد هم در کنار گیم پلی واقع گرایانه باعث می شود تا این بازی یک پکیج نسبتاً کامل و حرفه ای در این زمینه باشد. پس اگر از دوست داران بازی های شبیه ساز رانندگی هستید و می خواهید مثل یک راننده اتوبوس تجربه ای سرگرم کننده اما واقع گرایانه و چالش برانگیز داشته باشید همین حالا از بخش دانلودباکس اپلیکیشن برتر این بازی را به شکل رایگان دریافت کنید. اگر می خواهید بیشتر با سبک و سیاق و جزئیات گرافیکی بازی آشنا شوید می توانید قبل از دانلود ویدئوی تریلر معرفی آن را مشاهده کنید.



  • تغییرات نسخه 1.9.0

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران