جدیدترین نسخه Prison Escape

دسته بندی:

Prison Escape Puzzle: Adventure v10.3 – بازی پازلی جالب “معمای فرار از ندان” برای اندروید یک بازی معمایی خوش ساخت و هیجان انگیز از نوع سبک فرار تست شده با اجرای آفلاین

Prison Escape Puzzle: Adventure – معمای فرار از زندان نامی از یک بازی جذاب و بسیار زیبا در سبک معمایی (Puzzle) و فکری از نوع بازی های سبک فرار (Escape Room) می باشد که از سوی استودیوی Big Giant Games فیلیپینی به شکل رایگان عرضه شده است. اپلیکیشن برتر به درخواست شما عزیزان اقدام به تهیه و بررسی این بازی مهیج کرده و آن را بعد از بررسی های لازم برای اولین بار در ایران خدمت شما عزیزان منتشر می نماید. در بازی Prison Escape Puzzle: Adventure شما در نقش شخصی هستید که خود را در یک زندان عجیب و غریب پیدا می کند. این زندان که مکانی متروکه در یک شهر خالی از سکنه است، بخشی از یک پژوهشگاه بزرگ و پیشرفته می باشد که معلوم نیست چه کسی آن جا را ساخته و چه هدفی برای ساخت آن دنبال کرده است. اما به نظر می رسد این زندان و این پژوهشگاه به یکدیگر مرتبط هستند و احتمالاً این زندان مکان نگهداری انسان های تحت آزمایش های بیولوژیکی بوده است. حالا شما از خواب بیدار شده و خود را در یکی از سلول های این زندان پیدا می کنید. همانطور که اشاره شد این منطقه مکانی کاملاً خالی از سکنه و متروکه به نظر می رسد. شما باید با هوش و ذکاوت خود و با استفاده صحیح از ابزارهای حداقلی اطرافتان سعی کنید یک راه برای خروج از این زندان پیدا کنید. بعد از اینکه توانستید این کار را کنید، شما به بخش های دیگر این زندان یعنی بخش امنیتی نیروهای نگهبانی خواهید رفت و می بایست با تمرکز بالا راهی برای عبور از سیستم امنیتی این بخش پیدا کنید.

با پیشروی در بازی Prison Escape Puzzle: Adventure شما بالاخره می توانید خودتان را به پژوهشگاه مخفی و محرمانه برسانید و با پیدا کردن سرنخ های مختلف، سعی کنید راه فرار را پیدا کنید. اما این کار خیلی هم ساده نیست و چالش های بسیاری در طول این مراحل در انتظار شما هستند. درست مثل همه بازی های سبک فرار ، بازی Prison Escape Puzzle: Adventure نیز ویژگی های مشابهی دارا می باشد که مهم ترین آن سبک Point and Click می باشد. کلیت بازی از نمای اول شخص دنبال می شود و شما برای تعامل با آیتم ها باید آن ها را پیدا کرده و روی آن ها ضربه بزنید. همچنین برای رفتن به اتاق ها یا بخش های دیگر می بایست روی ورودی آن ها کلیک کنید. در طول بازی چالش دیگری به جز پیدا کردن آیتم های مخفی وجود دارد که آن پازل ها و معماهای فکری بازی است. این بخش تنوع جالبی دارد و در مجموع باید گفت که معماهای این بازی خیلی سرگرم کننده و البته چالش برانگیز می باشند. درست مثل تجربه یک اتاق فرار واقعی، شما می بایست به نکات ریز و چیزهای کوچک نیز دقت زیادی داشته باشید. به جز معماها، ذهن و حافظه شما نیز در خیلی از بخش های بازی به چالش کشیده می شود. در مجموع بازی Prison Escape Puzzle: Adventure دارای 12 مرحله اصلی و 4 مرحله فرعی از جمله فرار از جزیره ای در آمازون، فرار از بلندی های هیمالیا و یا فرار از معبد باستانی مایاها می باشد. این بازی زیبا و هیجان انگیز با ساختاری جذاب و طراحی های حرفه ای، می تواند ساعت ها شما را به چالش کشیده و سرگرم کند. پس معطل نکنید و همین حالا آن را از اپلیکیشن برتر دانلود نمایید. Prison Escape Puzzle: Adventure بیشتر از 5 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده و همچنین توانسته از رأی کاربران به امتیاز 4.2 از 5.0 دست پیدا کند.

نکته مهم: در حال حاضر برای این بازی نسخه مود شده ای عرضه نشده است اما شما می توانید بازی را با کمک قابلیت پرداخت درون برنامه ای Lucky Patcher به راحتی آنلاک کنید تا به جز مراحل اصلی، 4 مرحله فرعی دیگر نیز به بازی اضافه شده و تبلیغات آن به صورت کامل حذف شود.



  • تغییرات نسخه 10.3

    • New levels added
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران