دانلود آخرین نسخه ــ کاربردی EveryDoggy

دسته بندی:

Dog whistle & training app یک برنامه جالب و محبوب در زمینه در دسترس قرار دادن مجموعه ای از ترفند های آموزش توله سگ برای اندروید است که استودیوی EveryDoggy LLC آن را به صورت رایگان با پرداخت درون شبکه در گوگل پلی عرضه کرده و هم اکنون جدیدترین نسخه Premium و کامل اش پیش روی تان قرار دارد. آیا می‌خواهید به توله‌سگ خود کمک کنید تا اولین قدم‌های خود را در خانه بردارد؟ آیا به دنبال آموزش ترفندهایی چشمگیر به سگ خود هستید؟ آیا می‌ترسید که حیوان خانگی دوست‌داشتنی شما، کفش مورد‌ علاقه‌تان را جویده یا بر فرش جدید شما توالت کند؟ تمام این مسائل،‌ مشکلاتی واقعی هستند که می‌توانند شما را کاملاً فلج، ناامید و خسته کنند. اما نگران نباشید، ما از شما حمایت خواهیم کرد. Dog whistle & training app یک برنامه آموزشی برای تربیت سگ شما است که حاوی جلسات آموزشی، ترفندهای سرگرم‌کننده، دستورات ضروری، سوالات متداول و بسیاری موارد دیگر است و با همکاری کارشناسان خبره و مربیان معتبر سگ، ساخته شده است. تمام آنچه برای معاشرت، آموزش و دوستی با سگ خود نیاز دارید در این برنامه موجود است. کارشناسان حرفه‌ای معتبر این برنامه با سال‌ها تجربه می‌دانند که چگونه به هر سگی آموزش دهند. در برنامه Dog whistle & training app، با استفاده از سوت برنامه می‌توانید سگ خود را آموزش دهید. سوت سگ که فرکانس‌هایی از 22000 هرتز تا 25000 هرتز را تولید می‌کند، به صورت صدایی با فرکانس بالا منتشر می‌شود که برای انسان قابل شنیدن نیست اما برای سگ‌ها بلند است. علاوه بر این،‌ با برنامه Dog whistle & training app یاد خواهید گرفت که چگونه با رفتارهای ناخواسته سگ‌ خود روبرو شده و به هرگونه رفتار ناشایست پایان دهید. این برنامه راه‌حل‌های مفید و مؤثری را برای حل مشکلات رفتاری حیوان خانگی به شما ارائه می‌دهد. به عنوان مثال به شما آموزش می‌دهد تا به کشیدن افسار، کثیف‌‌شدن خانه، جویدن، پارس‌کردن بیش‌از‌حد، اضطراب جدایی، پریدن ناخواسته به بالا و موارد دیگر به درستی رسیدگی کرده و شرایط را به بهترین نحو مدیریت کنید.

ویژگی‌ها و قابلیت های برنامه Dog whistle & training app اندروید:

  • حاوی دوره‌های ویدیویی گام‌به‌گام برای رفع نیازهای کاربران
  • شامل جلسات آموزشی شخصی‌سازی‌شده برای سگ و توله‌سگ شما
  • یک برنامه آموزشی ویدیویی برای دنبال کردن اهداف مورد نظر آموزشی سگ شما
  • به صورت کاملاً کاربردی و بدون تئوری آموزشی بیش از حد و با تأکید برتمرین زیاد
  • حاوی راه‌حل‌های مؤثر برای مشکلات رفتاری سگ
  • شامل محتواهای ایجاد‌شده توسط کارشناسان حرفه‌ای سگ

برنامه Dog whistle & training app ابزاری عالی (کلیک و سوت) در اختیار شما می‌گذارد که می توانند آموزش به صورت رفتار مثبت تقویت شده را کارآمدتر کنند. در حین آموزش، زمانی که سگ شما رفتار مورد‌نظر شما را انجام می‌دهد، آن رفتار را تأیید و از‌این‌رو رفتار در ادامه تقویت می‌شود. در این برنامه فقط و فقط از روش‌های تقویت مثبت استفاده می‌شود که هم آموزش را سرگرم‌کننده و ساده ساخته و هم در بلندمدت مؤثرتر است. Dog whistle & training app یک برنامه ساده و آسان برای استفاده است که سوت سگ و کلیک آموزش را برای کمک به آموزش سگ در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه توسط شرکت EveryDoggy با امتیاز 4.1 از 5.0 در میان کاربران در گوگل‌ پلی عرضه شده و بر روی اندروید 5.0 به بالا قابل اجرا است. اکنون آموزش با برنامه Dog whistle & training app را شروع کرده و با حیوان خانگی مطیع و خوش‌اخلاق خود زندگی شاد و تازه‌ای را تجربه کنید. برای دانلود جدیدترین نسخه کامل این برنامه از اپلیکیشن برتر با ما همراه شوید.



  • تغییرات نسخه 1.65.0

    • * Want to spend quality time with your pet? Try out our new Daily Workouts. They are sure to keep your furry friend healthy and entertained.
    • * If you are enjoying EveryDoggy, please consider writing a review :) Your positive emotions are the best motivation for us to keep improving the app and add more lessons.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران