دانلود Google Chat – پیام رسان گوگل برای ارتباط تیم های کاری!

دسته بندی:

Google Chat v2022.03.20.436631261 هنگ اوتز چت گوگل مخصوص اندروید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات برنامه

در سال های اخیر تغییرات بسیاری در روش کار کردن ما به وجود آمده است. حالا به لطف وجود اینترنت و در دسترس بودن همگانی آن، بدون این که نیاز باشد به صورت فیزیکی در محل کار حاضر شویم، می توانیم از هر نقطه ای از جهان با دیگران کار کنیم. چنین شیوه کاری هزینه های حمل و نقل، بار ترافیکی، آلودگی هوا و هزینه محیط فیزیکی کار را کاهش می دهد و در وقت و انرژی کارکنان صرفه جویی می کند. البته این شیوه از کار مشکلاتی نیز دارد، برای مثال در این روش از کار، ارتباط گرفتن رو در رو بین اعضا ناممکن است و برگزاری جلسات کاری غیر ممکن به نظر می رسد. خوشبختانه ابزار ها و نرم افزار های بسیاری برای حل چنین مشکلاتی ارائه شده است که توانسته اند به میزان قابل توجهی سختی های این شیوه از کار را کاهش دهند. گوگل همواره یکی از پیشرو ترین کمپانی ها در زمینه ارائه نرم افزار های ارتباطی بوده است و برای ارتباط گرفتن تیم های کاری هم چندین اپلیکیشن و نرم افزار ارائه داده است که اغلب آن ها را در اپلیکیشن برتر خدمت شما عرضه کرده ایم. امروز نیز با یک اپلیکیشن دیگر از این کمپانی در خدمت شما هستیم. Google Chat عنوان یک اپلیکیشن پیام رسان مختص تیم های کاری و اداری، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Google LLC توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. هنگ اوتز چت ابزاری ایمن و هوشمند است که ارتباط مستقیم بین اعضای تیم ها و برقراری جلسات کاری را بسیار آسان تر و بهینه تر می کند. برای مثال این برنامه با اسکن تقویم همه اعضا، بهترین زمان برای برگزاری جلسات کاری را پیدا کرده و برای آن زمان بندی می کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Google Chat اندروید:

  • قابلیت ایجاد اتاق های گفتگو به صورت گروهی با قابلیت اشتراک گذاری اسناد مختلف
  • دارای جستجوی هوشمند با انواع فیلتر ها برای پیدا کردن سریع همه چیز
  • ادغام با G Suite و ابزار های دیگر برای هوشمند تر شدن کارایی برنامه
  • اسکن تقویم تمامی اعضا برای پیدا کردن بهترین و مناسب ترین زمان برای برگزاری جلسات کاری
  • مناسب برای استفاده در شرکت های بزرگ با تمامی ملاحظات امنیتی و دسترسی. مثل دسترسی ادمین، جلوگیری از گم شدن داده ها، قابلیت اعطای مجوز، خروجی گرفتن از داده ها و ….

اپلیکیشن Google Chat ابزاری عالی و کارآمد برای برقراری ارتباط در تیم های کاری است که گوگل آن را با هوش مصنوعی و الگورتیم های منحصر به فرد خود همراه ساخته تا بهترین تجربه را ارائه نماید. Hangouts Chat با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.0 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2022.03.20.436631261

    • Current version, for Google Workspace Customers only, includes direct messages, group chats, and platform integration with Google Apps
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید و آخر Cookpad

دانلود نسخه جدید و آخر Cookpad

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران