نسخه جدید و آخر Gear Enigmas-Unlocking Memories برای اندروید

دسته بندی:

Gear Enigmas v7.03 Mod – بازی معمایی و پازلی “معماهای چرخ دنده” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (Prompt نامحدود و آنلاک نسخه فول) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Gear Enigmas – معماهای چرخ دنده نام بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده ای در سبک پازل و معمایی است که به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای توسط استودیوی چینی HunDong Studio ساخته و طراحی شده و در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی به انتشار رسیده است. اپلیکیشن برتر برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و عرضه این بازی در سطح وب کرده و آخرین نسخه آن را همراه با یک نسخه مود شده آماده سازی کرده است. این استودیو پیش از این هم بازی های دیگری برای سیستم عامل اندروید عرضه کرده بود که همگی آن ها ماهیتی معمایی و پازلی داشتند. بازی Gear Enigmas اما نقطه عطف بازی های این شرکت است چرا که برای ساخت و انتشار آن زمان، هزینه و انرژی بیشتری استفاده شده است. این بازی در حقیقت مجموعه ای جذاب و مهیج از پازل های گوناگون با مکانیزم های مختلف است که در قالب یک بازی جمع آوری شده اند و به شکل حرفه ای به یکدیگر مرتبط شده اند. پس اگر از دوست داران بازی های پازلی و معمایی هستید و می خواهید ذهن خود را به چالش بکشید در ادامه با اپلیکیشن برتر در معرفی این بازی زیبا همراه باشید.

Gear Enigmas به ادعای سازنده یک ماجراجویی پازلی است که تمام بخش های آن به شکل نقاشی های دستی طراحی شده است. ماجرای بازی به پسر جوانی به نام Carl مربوط است که یک مکانیک لوازم صنعتی است. او یک روز که در حال انجام کارهای معمولی خودش بود متوجه چیز جالبی می شود. او یک پازل قدیمی شبیه به بازی جومانجی ، که متعلق به پدربزرگش بوده را پیدا می کند. این پازل حقایق زیادی از این خانه و پدربزرگ Carl را در خود پنهان کرده است اما در عین حال خطرهایی را هم به وجود می آورد. کارل تصمیم می گیرد تا پازل ها را انجام دهد و به همین خاطر او دریچه ای به دنیای گذشته باز می کند. این کار سبب می شود تا شیاطین به دنیای او راه پیدا کنند. حالا او باید با آن ها مقابله کند و از خانواده اش دفاع کند. شما در بازی Gear Enigmas باید به Carl کمک کنید تا هرچه سریع تر رازهای مخفی این بازی قدیمی را با حل کردن پازل ها و معماها کشف کند. بازی دارای ده ها پازل متنوع است که هر کدام مکانیزم های مخصوص به خود را دارند. تنوع جالبی در طراحی این پازل ها به کار رفته که باعث شده این بازی حسابی سرگرم کننده و نکامل یافته به نظر برسد. تمام طراحی های بازی به صورت نقاشی بوده و جزئیات قابل قبولی دارند. با انجام هر پازل و حل کردن معمای آن شما بخشی از داستان خطی Gear Enigmas را کشف می کنید و برای کامل کردن ماجراهای این بازی باید تمام پازل ها را حل کنید. اگر می خواهید بیشتر با شکل و شمایل بازی و سبک و سیاق طراحی های آن آشنا شوید می توانید نگاهی به ویدئوی تریلر آن بی اندازید و سپس از بخش دانلودباکس اپلیکیشن برتر اقدام به دنلود آخرین نسخه آن به شکل معمولی یا مود شده کنید.



  • تغییرات نسخه 7.03

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران