دانلود نسخه جدید Final Rally برای موبایل

دسته بندی:

Final Rally v0.094 Mod – بازی ماشین سواری هیجان انگیز رالی پایانی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Final Rally: Extreme Car Racing – رالی پایانی: مسابقات خارق العاده ماشین سواری عنوان یک بازی در ژانر مسابقه ای است که توسط استودیو بازی سازی MorePixels برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. همانطور که از نامش مشخص است، Final Rally: Extreme Car Racing یک بازی ماشین سواری است که شما در آن می توانید با انتخاب کردن ماشین مسابقه ای خودتان وارد مسیر های مسابقه ای مختلف شوید و با رقیبان تان برای کسب جایگاه اول به رقابت بپردازید. در حالی که این بازی یک بازی فریمیوم است در عین حالی در حد و اندازه های یک بازی پریمیوم ساخته شده است و سطح کیفی بالایی را ارائه می کند. بنابراین اگر شما هم از طرفداران پر و پا قرص بازی های مسابقه ای هستید و دوست دارید غرش موتور ماشین تان روح شما را در آسفالت و جاده ها نوازش کند ، Final Rally: Extreme Car Racing می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد! بدون تردید نام های بزرگی مثل Asphalt و Need For Speed را بارها و بارها از وبسایت اپلیکیشن برتر و دیگر وبسایت ها شنیده اید. این نام ها بدون تردید نام های بزرگی هستند و مدت هاست که در کفه هر ترازویی سنگینی می کنند. علی رغم این موضوع، هر از چند گاهی امتحان کردن بازی های دیگر هم خالی از لطف نیست و می تواند حس و حال جدید و متفاوتی را برایتان به ارمغان بیاورد. Final Rally: Extreme Car Racing یکی از همین بازی هاست که با گیم پلی جذاب و سرگرم کننده اش می تواند تجربه یونیکی را ارائه کند. هرچند فرمول گیم پلی این بازی جادویی نیست، المان های متنوع و گوناگون آن همان چیزی است که هر گیمری می تواند از یک بازی خوب انتظار داشته باشد.

بازی Final Rally: Extreme Car Racing از بعد ظاهری عملکرد بسیار خوبی داشته است و سازندگان تمام تلاش شان را کرده اند تا گرافیک بازی بسیار واقعگرایانه باشد. جهان بازی طراحی هنری سه بعدی دارد و ماشین ها، مسیر های مسابقه ای، درخت ها، و در کل تمام بازی با جزئیات فراوانی طراحی شده اند. صداگذاری ها هم بسیار واقعگرایانه پیاده سازی شده اند و اتمسفر هیجان انگیز بازی را چند برابر کرده اند. کنترل ها بسیار ساده و کاملاً ریسپانسیو هستند و این امکان را در اختیار شما قرار می دهند که بتوانید به راحتی ماشین خودتان را در شرایط مختلف کنترل کنید. با کسب مقام های برتر در بازی می توانید پاداش دریافت کنید و در ادامه از همین پاداش ها هم می توانید برای ارتقاء و به روز رسانی ماشین تان یا خریداری ماشین های جدید و قوی تر استفاده کنید و شانس موفقیت تان در مسابقات را افزایش دهید. سیستم ارتقاء بازی بسیار پیشرفته است و ارتقاء ها می توانند شامل شخصی سازی های مختلف، تعویض موتور، تعویض اگزوز، تعویض رینگ، و بسیاری موارد دیگر باشند که در طول بازی با همه آنها آشنا خواهید شد. روند بازی سرعت بالایی دارد و در ۹ سیزن و بیش از ۱۰۸ استیج مهارت های رانندگی و سرعت عمل و دقت شما را به چالش می کشند. علاوه بر این، Final Rally: Extreme Car Racing دارای ۳ حالت مختلف “Rallycross” و “Time Trial” و “Championship” است و به گیمر ها اجازه می دهد در حالت های مختلف هم مهارت های خودشان را به چالش بکشند. در پایان و برای جمع بندی باید بگوییم این بازی یکی از بهترین های ژانر مسابقه ای است و بدون تردید ارزش امتحان کردن را دارد. Final Rally: Extreme Car Racing امتیاز 4.2 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص داده است و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی این بازی را به همراه نسخه مود شده اش از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 0.094

    • Fixing some bugs on multiplayer.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران