دانلود ــ کارتی + تخته ای Domino

دسته بندی:

Dominoes Mod – بازی تخته ای کم حجم و اعتیادآور دومینو برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (حذف تبلیغات شناور موجود در بازی) تست شده با اجرای آفلاین

Dominoes نام یک بازی در ژانر تخته ای است که توسط استودیو بازی سازی Aged Studio Limited برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Aged Studio Limited یکی از استودیو های بازی سازی شناخته شده مارکت اندروید است که پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها منتشر کرده است و با ده ها بازی و میلیون ها دانلود در مارکت اندروید کارنامه بازی سازی خوبی را برای خودش به ثبت رسانده است. اما Dominoes هم از دیگر بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با یک گیم پلی ساده و سرگرم کننده، تجربه منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. این بازی همچنین با استقبال کم نظیری از سوی گیمر ها همراه شده و تا لحظه نگارش این مطلب بیش از 5.000.000 بار در مارکت اندروید دانلود شده است. مطمئناً این استقبال کم نظیر اتفاقی نیست و چنین استقبالی نشان می دهد که Dominoes در آنچه که وعده اش را داده موفق عمل می کند. مطمئناً شما بازی دومینو را در دنیای واقعی تجربه کرده اید و یا حداقل نام آن را شنیده اید. اکنون این بازی کلاسیک و معروف تخته ای راه خودش را به دنیای مجازی بازی های موبایلی هم پیدا کرده است و این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید فقط با یک دستگاه موبایلی هر زمان که خواستید این بازی را تجربه کنید و از بازی کردن لذت ببرید. Dominoes یک بازی فوق العاده عالی برای وقت گذرانی و پر کردن اوقات فراغت است و اگر شما هم دنبال یک بازی خوب برای گذران اوقات فراغت تان می گردید، Dominoes پیشنهاد ما برای شما است!

Dominoes اگرچه که حالت های متفاوتی دارد و مکانیزم های جدیدی را ارائه می کند، در عین حال گیم پلی بسیار ساده و سر راستی دارد و قوانین آن مشابه بازی دومینو است. با وجود اینکه مرحله ها طوری طراحی شده اند که بازی رفته رفته پیچیده تر و دشوار تر شود و شما را دائماً با چالش های جدید مواجه کند،‌ با این وجود مرحله ها بیشتر حالت تفننی دارند و به هیچ عنوان تنبیه کننده نیستند. هدف شما در بازی به دست آوردن بالاترین امتیاز است. Dominoes دارای ۳ حالت متفاوت است، اما صرف نظر از هر حالتی که برای بازی کردن انتخاب می کنید، شما در مقابل رقیب های خودتان قرار می گیرید و سعی می کنید با به دست آوردن امتیاز های بیشتر رقیب هایتان را شکست دهید و برنده شوید. سیستم کنترل بازی بسیار ساده و کاملاً بصری است. دومینو ها در پایین صفحه نمایش به شما نشان داده می شوند و شما خیلی راحت می توانید پس از آنلایزی که در ذهن تان انجام می دهید، دومینو های مورد نظر تان را انتخاب کنید و با لمس و نگه داشتن انگشت تان روی دومینو ها آنها را بکشید و در جایی که می خواهید قرار دهید. علاوه بر یک گیم پلی عالی، بازی دارای فضای گرافیکی بسیار تحسین برانگیز و افکت ها و انیمیشن های جالبی هم می باشد که جلوه بسیار زیبایی را به بازی بخشیده اند. در کنار این فضای گرافیکی، استفاده از موسیقی های متن آرامش بخش بازی هم اتمسفر ریلکس کننده ای را برای بازی ایجاد کرده اند و باعث می شوند شما هرگز از بازی کردن خسته نشوید. Dominoes امیتاز 4.1 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست آورده است و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی محبوب و پرطرفدار را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر TEPPEN

نسخه جدید و آخر TEPPEN

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران