نسخه کامل و آخر Diseases & Disorders FREE برای اندروید

دسته بندی:

Dictionary Diseases&Disorders v2.2.23.74 – دیکشنری شناخت بیماری ها برای اندروید نسخه پرمیوم برنامه به ارزش 4.99 دلار

پزشکی یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین علوم در همه جوامع بشری است. بدن انسان همواره برای او یک شگفتی و بوده، به همین خاطر توجه بسیاری را به شناخت آن اختصاص داده است. تلاش های انسان های با استعداد برای شناخت بدن انسان، بیماری ها، عارضه ها و …. در هیچ زمانی قطع نشده است و همواره علم پزشکی در حال رشد بوده است. به دلیل پیچیدگی های فراوانی که در بدن انسان وجود دارد و نیز به دلیل گسترده بودن تعداد بیماری ها و عارضه ها، پزشکی همواره در حال پیشرفت است و هر روز چیز های جدیدی در این زمینه به دانش انسان ها افزوده می شود. یکی از مهارت هایی که دانشجویان پزشکی باید حتما آن را به خوبی بلد باشند، دانش تشخیص بیماری هاست. بیماری ها از طریق علائم و عوارضی که دارند، تشخیص داده می شوند. این علائم در معاینه توسط پزشک کشف شده و یا از توضیحات بیمار استنباط می گردد. بسیاری از بیماری ها علائم مشابهی با یکدیگر دارند، به همین خاطر مهم است که پزشک توانایی تشخیص آن ها از یکدیگر را داشته باشند، وگرنه با تشخیص غلط، جان بیمار در خطر می افتد. بنابراین لازم است که پزشکان همواره یک مرجع بیماری شناسی در کنار خود داشته باشند تا بتوانند در مواقع لزوم به آن مراجعه نمایند و امروز با چنین مرجعی در خدمت شما هستیم. Dictionary Diseases&Disorders عنوان یک راهنمای جامع و کامل بیماری ها و عارضه های بدن، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط 24Hours توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه کلیه اطلاعات مربوط به علائم، بیماری ها و درمان را در اختیار شما قرار می دهد. بیماری ها با اصطلاح پزشکی و اسامی متداول آنها به ترتیب الفبا مرتب می شوند. همچنین می توانید با تایپ نام بیماری آن را جستجو کنید. برنامه خلاصه ای از هر بیماری، توضیحات و اطلاعاتی در مورد چگونگی آشکار شدن بیماری به همراه علائم و نشانه هایی برای تشخیص سریع ارائه می دهد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Dictionary Diseases&Disorders اندروید:

  • کار به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اتصال اینترنت
  • ارائه شرح مفصلی از کلیه بیماری ها و شرایط پزشکی مثل تعریف بیماری، علائم، علل، عوامل خطر، عوارض، آماده شدن برای معاینه، آزمایش و تشخیص، درمان ها و دارو ها، شیوه زندگی و دارو های خانگی
  • مجهز به عملکرد جستجوی سریع و پویا: هنگامی که در کادر جستجو تایپ می کنید، برنامه همزمان شروع به جستجو کرده و نتایج را نمایش می دهد.
  • قابلیت جستجو به صورت صوتی
  • امکان اشتراک گذاری سریع و آسان اطلاعات با دوستان
  • قابلیت ذخیره بیماری در قسمت مورد علاقه ها با زدن دکمه ستاره
  • امکان بوکمارک کردن مطالب و ساخت لیست از آن ها

اپلیکیشن Dictionary Diseases&Disorders برنامه ای لازم برای همه پزشکان، پرستان و دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.2.23.74

    • - Optimized application size;
    • - Fixed bugs;
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Geeky Medics برای موبایل

دانلود نسخه جدید Geeky Medics برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران