دانلود نسخه آخر Sparklite

دسته بندی:

Sparklite Mod – بازی نقش محور سرگرم کننده و بسیار زیبای اسپارکلایت برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت باز بودن قفل محتوای پولی) تست شده با اجرای آفلاین

Sparklite نام یک بازی در ژانر نقش آفرینی است که توسط استودیو بازی سازی Playdigious برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Playdigious یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین استودیو های بازی سازی مارکت اندروید است و پیش از این بازی هم تجربه ساخت بازی های فوق العاده ای مثل Cultist Simulator، Dungeon of the Endless: Apogee، Mini Metro، Teslagrad، White Night و بسیاری بازی های دیگر را داشته است و کارنامه بازی سازی بسیار موفقی در مارکت اندروید دارد. اما Sparklite هم یکی دیگر از بازی های فوق العاده این استودیو بازی سازی است که با یک گیم پلی بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده، تجربه یونیک و منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان آورده است. این بازی اساساً یک بازی نقش آفرینی با المان های فانتزی، روگ لایت، اکشن، و ماجراجویی است. Sparklite از ابتدا به عنوان یک بازی برای کامپیوتر ساخته شد اما به دلیل اینکه این بازی توانست مورد استقبال زیادی از سوی گیمر ها قرار بگیرد، توسعه دهندگان تصمیم گرفتند آن را برای دستگاه های موبایلی هم ارائه کنند. Sparklite از بازی محبوب و پرطرفدار The Legend of Zelda الهام گرفته است اما ساختار منحصر به فرد خودش را دارد. در بازی، شما کنترل کاراکتری به نام “آدا”، دختر جوانی که سفینه اش در سرزمین “جودایا” سقوط کرده است، را به عهده می گیرید. سرزمین “جودایا” زیر سلطه پادشاه ستمگر و پلیدی به نام “بارن” است که با هیولا های غول پیکر و جهش یافته “تایتان” قصد دارد تمام جهان را به تسخیر خودش در بیاورد. اکنون شما وظیفه دارید برای نجات دادن مردم جهان سلاح به دست بگیرید و سعی کنید “تایتان” ها را شکست دهید و در نهایت پادشاهی “بارن” را به زیر بکشید. بنابراین، اگر برای یک ماجراجویی بزرگ در سرزمین های ناشناخته و پر خطر آماده هستید، Sparklite را از دست ندهید!

Sparklite گیم پلی تقریباً ساده و سر راستی دارد. سرزمین “جودایا” از چند مپ مختلف طراحی شده است که هر کدام از آنها ویژگی های خاص و منحصر به فرد خودشان را دارند و شما را با چالش های متفاوتی رو به رو خواهند کرد. کوئست شما برای به زیر کشیدن پادشاهی “بارون” از “واین لند” شروع می شود. “تایتان” ها در “واین لند” زیاد قوی نیستند و شما می توانید به راحتی با سلاح های ابتدایی ای که در اختیار تان قرار می گیرند آنها را شکست دهید. اما رفته رفته که در بازی پیشروی می کنید با “تایتان” های جهش یافته بسیار خطرناک تر و قوی تری رو به رو می شوید. از این رو،‌ حیاتی است دائماً سعی کنید کاراکتر تان را ارتقاء دهید و سلاح های جدید به دست بیاورید و آنها را در زرادخانه سلاح های خودتان ذخیره کنید. در مورد کنترل ها باید بگوییم کنترل کاراکتر و استفاده از سلاح ها بسیار ساده است و در همان چند دقیقه ابتدایی بازی می توانید به راحتی نحوه استفاده از سلاح ها و کنترل کردن کاراکتر تان را یاد بگیرید. اما به هر حال مقداری زمان می برد که به طور کامل به کنترل ها مسلط شوید و در بازی حرفه ای شوید که این کاملاً‌ طبیعی است. فضای گرافیکی بازی از یک طراحی هنری پیکسلی بسیار زیبا و نوستالژیک استفاده می کند که یادآور بازی های دهه ۶۰ کنسول های سگا است. علاوه بر این، تمام مپ های جهان بازی هم با جزئیات بالا طراحی شده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. صداگذاری ها هم نمره خوبی دریافت می کنند و هر قطعه موسیقی متن بازی متناسب با اتمسفر مپی که در آن هستید است و هر کدام از آنها حس متمایزی را القاء‌ می کنند که واقعاً تحسین برانگیز است. در پایان،‌ باید بگوییم Sparklite بازی ای است که ارزش تکرار پذیری بالایی دارد چراکه مپ های آن پس از هر بار کشته شدن کاراکتر اصلی تغییر می کنند و چالش های جدیدی را برای شما به وجود می آورند که این هم یک نکته مثبت بسیار عالی برای این بازی است. Sparklite امتیاز 4.4 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص داده است و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : فرمت فایل نصبی نسخه اصلی XAPK می باشد / برای نصب این نوع فرمت از برنامه مدیر فایل زد آرشیور استفاده کنید.



  • تغییرات نسخه 1.7.105

    • Improved Boom Balloon controls.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران