نسخه جدید و آخر Advanced Root Checker Pro برای اندروید

دسته بندی:

Advanced Root Checker Pro v1.6.0 – اپلیکیشن پیشرفته دسترسی به روت اندروید نسخه خریداری شده به قیمت 2.99 دلار برای اولین بار در ایران

اگر شما نیز جزو کاربران دائمی اندرویدی باشید حتما تا کنون چندین و چند بار نام روت را شنیده اید؛ اگر بخواهیم روت را در معنی لغوی مورد بررسی قرار دهیم، خود یک توضیح جزئی برای کاربران می باشد ؛ روت در لغت به معنای ریشه است، یعنی دسترسی ریشه ای و کامل به تمامی قسمت های سیستم عامل اندروید که معمولا برخی از افراد برای بهره بردن از امکانات بیشتر، از آن استفاده می کنند. همان طور که خود نیز می دانید برخی از اپ ها بر پایه دسترسی به روت توسعه داده می شوند و همین دلیل نیز باعث شده تا بسیاری از کاربران به دنبال روت کردن دستگاهشان بروند که بخش عظیمی از آن ها پس از روت دیوایس پشیمان می شوند؛ زیرا در مواردی مشکلات مختلفی برای اسمارت فون به وجود می آید. علاوه بر این برخی از افراد که اقدام به خرید دستگاه های هوشمند کارکرده می کنند و نمی دانند که دستگاهشان به روت دسترسی دارد ؛ بدین منظور قصد داریم در این پست شما را با یک اپ فوق العاده برای چک دسترسی روت آشنا کنیم. Advanced Root Checker Pro عنوان یک اپلیکیشن پیشرفته برای بررسی دسترسی به روت اندروید می باشد که توسط 3k Developers منتشر شده است. این برنامه با یک اسکن دقیق و هوشمندانه کمک می کند تا از هر گونه دسترسی به روت مطلع شوید و بدانید که به چه فاکتور هایی دسترسی دارید! اطلاعات مختلف اسمارت فون خود را به صورت کامل مشاهده کرده و در صورت دلخواه ان ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. علاوه بر این یک بخش پرسش و پاسخ در این استارت اپ گنجانده شده است که در آن توضیحات بسیار جامعی در مورد روت داده شده است و علاقه مندان می توانند تا دانش خود را در این زمینه افزایش دهند.

اپلیکیشن Advanced Root Checker Pro با بهره مندی از امکاناتی خاص و متنوع توانسته است با قیمت 2.99 دلاری خود امتیاز 4.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده ان را از وبسایت محبوب و پر بازدید اپلیکیشن برتر دریافت نمایید، امکان استفاده از تمام قابلیت های برنامه بدون محدودیت زمانی برای شما فراهم است.



  • تغییرات نسخه 1.6.0

    • Android 12 Support
    • RTL support
    • UI improvements
    • Bug fixes and performance improvements
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران