دانلود نسخه جدید Magnum KWGT برای اندروید

دسته بندی:

Magnum KWGT v6.5 – مگنوم کا دبلیو جی تی : مجموعه ویجت های زیبای ویندوز 11 برای اندروید نسخه خریداری شده برنامه به ارزش 0.99 دلار تقدیم شما عزیزان

Magnum KWGT – ویجت های مگنوم یک برنامه محبوب و بسیار عالی در زمینه زیباسازی محیط کاربری گوشی با ویجت های شیک می باشد که استودیوی برنامه سازی theandrofreak آن را با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی عرضه کرده و هم اکنون جدیدترین نسخه خریداری شده و پولی اش به صورت رایگان پیش روی تان قرار دارد. آیا از صفحه‌نمایش گوشی همراه خویش خسته شده‌اید؟ آیا احساس می‌کنید صفحه‌نمایش تلفن‌ همراهتان تکراری و ساده است؟ اپلیکیشن Magnum KWGT برنامه‌ای حاوی 51 ویجت زیبا با طراحی‌های متنوع و الهام‌بخش است و برای شخصی‌سازی گوشی شما متناسب با شخصیتتان طراحی شده است. این برنامه شامل 30 ویجت ویندوز (انواع تیره و روشن) و برخی ویجت‌های سفارشی برای تکمیل صفحه اصلی گوشی همراه است. اگر به دنبال امتحان کردن اشکال ویندوز 11 در تلفن اندرویدی خود هستید، این برنامه به شما توصیه می‌شود. برنامه شامل تمام ویجت‌های جدید الهام گرفته از ویندوز 11 برای kwgt pro است و می‌تواند ظاهر گوشی را تغییر داده و جلوه خیره‌کننده‌ای به اندروید شما بدهد.. به‌طورکلی برنامه Magnum KWGT برای دوستداران گوشی‌های ویندوز بسیار کاربردی و مناسب است. با استفاده از این برنامه می‌توانید برنامه‌های ضروری و پرکاربرد را در صفحه اصلی خود اولویت‌بندی کرده و به‌ محض باز کردن صفحه اصلی بلافاصله تقویم، آب‌وهوا یا هر چیز دیگری را که برای صفحه اصلی خود تنظیم کرده‌اید مشاهده کنید. لازم به ذکر است که این یک برنامه به‌تنهایی قابل‌ اجرا نبوده و به KWGT Kustom Widget Maker که برنامه‌ رایگانی نیست، نیاز دارد. علاوه بر آن برای نصب و استفاده از برنامه به Pro key و یک لانچر سفارشی مانند لانچر نوا (Nova) نیاز است که این برنامه نیز در اپلیکیشن برتر به صورت رایگان موجود است!

برنامه Magnum KWGT ویژگی های مثبتی دارد که از ان ها می توان به دارای بیش از 50 ویجت ویندوز 11 در اشکال مختلف ؛ حاوی بسته شگفت‌انگیزی از ویجت‌های رنگارنگ و سازگار با تنظیمات صفحه اصلی و دارای قابلیت یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل اشاره کرد. برای نصب و اجرای اپلیکیشن Magnum Kwgt، ابتدا باید KWGT PRO را از اپلیکیشن برتر دانلود و نصب کنید. سپس با ایجاد ضربه طولانی بر روی صفحه اصلی گوشی خود ویجت را انتخاب کنید. پس‌ از اینکه ویجت KWGT را انتخاب کردید، بر روی ویجت ضربه زده و Magnum Kwgt نصب شده را انتخاب کنید. حال می‌توانید ویجت موردعلاقه خود را انتخاب کرده و از برنامه لذت ببرید. توجه داشته باشید که اگر اندازه ویجت مناسب نیست، از مقیاس‌گذاری در گزینه KWGT برای اعمال اندازه صحیح استفاده کنید. شما قادرید جدیدترین نسخه پولی این برنامه را از همین صفحه با یک لمس دانلود کنید.



  • تغییرات نسخه 6.5

    • Fixed all bugs.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه کامل Elements KWGT

دانلود نسخه کامل Elements KWGT

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران