جدیدترین نسخه Incognito Browser

دسته بندی:

Incognito Browser Pro v60.8.37 – اپلیکیشن مرورگر ناشناس و ایمن پر سرعت اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 2.99 دلار

حتما برای شما نیز پیش آمده است که در هنگام مرور وب سایت های مختلف با تبلیغاتی رو به رو می شوید که روز های قبل در ارتباط با آن ها جست و جو هایی داشته اید. اگر با این دسته از تبلیغات رو به رو شده اید باید بگوییم که مورد هدف ترکر ها هستید! ما در هنگام ورود به یک وب سایت اطلاعات مختلفی را در اختیار آن ها قرار می دهیم که گاها این اطلاعات ممکن است دردسر ساز شده و از آن ها سوء استفاده شود. اصلی ترین موضوعی که در هنگام مرور وب سایت ها باید به آن توجه داشت امنیت اطلاعات است که ارتباط مستقیمی با نوع مرورگر دارد. مرورگر های امن به کاربران اطمینان می دهند که اطلاعات آن ها ذخیره نشده و در اختیار وب سایت ها قرار داده نشود. از این رو انتخاب یک مرورگر ایمن در اولیت ما می باشد. Incognito Browser Pro عنوان یک مرورگر ناشناس و ایمن پر سرعت می باشد که توسط AndroidBull توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. شاید نیازی به توضیح نباشد اما اصلی ترین ویژگی این استارت اپ برقراری امنیت اطلاعات می باشد به گونه ای که ردیاب های شخص ثالث هیچ گونه دسترسی به اطلاعات شما نداشته و با خیالی راحت می توانید به گشت و گذار در دنیای وب بپردازید. زمانی که مرور شما به پایان می رسد و نرم افزار را می بندید سیستم هوشمند به طور کاملا اتوماتیک تمامی تاریخچه های جست و جو، کوکی ها، پسوورد ها و … را حذف کرده و نمی گذارد که هکر ها از این اطلاعات سو استفاده کنند. از دیگر ویژگی های جالب توجه برنامه فوق مسدود سازی تبلیغات است؛ با مسدود سازی تبلیغات هیچ گونه مزاحمتی در هنگام وبگردی برای کاربران به وجود نیامده و در مصرف حجم دیتا نیز صرفه جویی می شود. برای دانلود فایل های مورد علاقه تان هیچ گونه نیازی به نصب فایل منیجر ها نبوده و سیستم مدیریت دانلود داخلی کمک می کند که با استفاده از حداکثر پهنای باند فایل ها را با سرعتی فوق العاده بالا دریافت نمایید. اگر شما از نرم افزار Calculator Photo Vault این توسعه دهنده استفاده می کنید فایل های دانلود شده به سرعت قفل می شوند و برای مشاهده آن ها ابتدا باید از سد یک سیستم امنیتی خاص عبور کنید. برای افزایش سرعت وبگردی چندین تب مختلف را به صورت همزمان اجرا کرده و مطمئن باشید که این مرورگر با کمبود منابع پردازشی رو به رو نخواهد شد. اگر علاقه دارید که ویدئو های موجود در صفحات وب را مشاهده کنید سیستم پیشرفته آن ها را به طور کاملا خودکار در پلیر های نصب شده بر روی دیوایس تان اجرا کرده که باعث می شود هیچ گونه ردی از اجرای کلیپ ها باقی نماند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Incognito Browser Pro اندروید :

  • تجربه یک وبگردی امن با اطمینان از حفظ اطلاعات خصوصی شما
  • مسدود سازی ردیاب های شخص ثالث برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده از اطلاعات شخصی تان
  • مسدود سازی تبلیغات برای جست و جو در فضای وب بدون هیچ گونه مزاحمتی
  • حذف تمامی اطلاعاتی نظیر تاریخچه، کوکی ها و … پس از خروج از برنامه
  • فایل منیجر داخلی برای دریافت فایل های مورد نیاز تان با حداکثر سرعت ممکن
  • یک وبگردی لذت بخش با اجرای چندین تب به صورت همزمان
  • اجرای ویدئو های موجود در صفحات وب با استفاده از پلیر های نصب شده در اسمارت فون تان
  • امکان ذخیره فایل های دانلود شده در اس دی کارت

اپلیکیشن Incognito Browser Pro با بهره مندی از مجموعه قابلیت هایی خاص و امنیتی توسط توسعه دهنده اش با قیمت 4.99 دلار منتشر و امتیاز 4.3 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 60.8.37

    • You don't need a Calculator Photo Vault to hide your downloads, now you can make public and private downloads directly from the browser.
    • Speed Optimization is in place.
    • Added more colors to the interface
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Firefox Nightly برای اندروید

دانلود نسخه جدید Firefox Nightly برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران