دانلود نسخه آخر Maximus 2

دسته بندی:

آپدیت 27 فروردین : بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Maximus 2: Fantasy Beat-Em-Up v1.11 Mod – بازی اکشن سرگرم کننده “ماکسیموس 2” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلای نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Maximus 2: Fantasy Beat-Em-Up – ماکسیموس 2: بیتم آپ فانتزی نامی از یک بازی آرکید و هیجان انگیز در سبک اکشن از استودیوی هنگ کنگی Four Fats Limited است. این بازی در قالب عنوانی رایگان ساخته و منتشر شده است. اپلیکیشن برتر این بار هم به عنوان اولین وب سایت ایرانی اقدام به معرفی و انتشار این بازی در سطح وب کرده و آخرین نسخه رسمی اش را همراه با یک نسخه مود شده برای دانلود ارائه کرده است. این بازی در واقع نسخه ای بازسازی شده از بازی اورجینالی با همین نام است که با گذشت نزدیک به یک دهه از انتشار آن، توسط استودیوی Four Fats Limited توسعه یافته است. Maximus 2: Fantasy Beat-Em-Up همانطور که از نامش پیداست یک Beat-em up فانتزی با المان هایی کاملاً آرکید و کلاسیک در سبک بازی های رترو دهه 80 و 90 میلادی است. سازنده بازی مستقیماً به این مورد اشاره کرده و گفته که بازی Maximus 2: Fantasy Beat-Em-Up با اقتباس از محبوب ترین بازی های سبک Beat-em up و Brawler مثل سری بازی های Streets of Rage ساخته و طراحی شده است. در ادامه با اپلیکیشن برتر در معرفی و بررسی ویژگی های بیشتری از این بازی همراه باشید.

بازی Maximus 2: Fantasy Beat-Em-Up اگرچه داستان خاص و منحصر به فردی ندارد، اما یک ماجراجویی جذاب و پرهیجان را برای شما به ارمغان می آورد. در این بازی شما در نقش قهرمانانی هستید که در یک دنیای انیمیشنی برای مبارزه با آدم های بد و دار و دسته آن ها راهی مسیری سخت و پرحادثه می شوند. بخش مرحله ای بازی طوری طراحی شده که می توانید در آن با آنلاک کردن شخصیت ها و قهرمانان مختلف مراحل را دنبال کنید. مراحل بازی متعدد و در مکان های مختلفی دنبال می شوند. اما شاید جذاب ترین ویژگی بازی Maximus 2: Fantasy Beat-Em-Up بخش چندنفره آن باشد که به واقع مثال زدنی است! به گفته سازنده، بخش Multiplayer بازی دارای روند مرحله ای است و این یعنی بازیکنان می توانند با همکاری یکدیگر و در قالب مراحل Co-op بازی را دنبال کنند. این بخش هم شامل قسمت آنلاین می شود و هم قسمت آفلاین. در بخش آنلاین می توانید با بازیکنان سراسر دنیا مراحل بازی را همراه با 3 نفر دیگر به صورت Co-op انجام دهید. در قسمت آفلاین هم می توانید با کمک کنترلرهای بلوتوثی، در یک دستگاه همزمان به صورت چندنفره بازی را انجام دهید. این ویژگی جدید و متفاوت است و تکنولوژی خاصی برای آن به کار برده شده است. به همین خاطر وجود باگ و مشکلات مشابه در این مورد محتمل است. اگر می خواهید با سبک گیم پلی و نوع طراحی های گرافیکی و انیمیشنی بازی Maximus 2: Fantasy Beat-Em-Up بیشتر آشنا شوید حتماً نگاهی به ویدئوی تریلر معرفی آن بی اندازید چرا که بخش های مختلفی از روند بازی در این ویدئو به نمایش گذاشته شده است. برای دانلود این بازی نیز کافیست به بخش دانلودباکس اپلیکیشن برتر رفته و از طریق لینک های مستقیم اقدام به دریافت آن به شکل معمولی یا مود شده کنید. قابل ذکر است که این بازی تنها در مدت کوتاهی پس از انتشار در گوگل پلی موفق به کسب امتیاز خیلی خوب 4.6 از 5.0 شد.



  • تغییرات نسخه 1.11

    • 190 (1.11) First Release of Maximus 2
    • item drops/treasure
    • working on various stage/UI fixes
    • account related fixes (look in setting -> accounts)
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران