نسخه جدید و کامل Jetpack Rise

دسته بندی:

Jetpack Rise v1.1.1 Mod – بازی اکشن و آرکید “پرواز جت پک” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بسیار زیاد) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Jetpack Rise – پرواز جت پک عنوانی از یک بازی ساده و بسیار کم حجم اما در عین سال سرگرم کننده و تفننی است که در دسته بازی های اکشن از سوی استودیوی بریتانیایی Another Place Productions LTD در قالب یک بازی رایگان با قابلیت خریدهای درون برنامه ای منتشر شده است. اپلیکیشن برتر مفتخرانه اعلام می کند که تنها ساعاتی پس از انتشار این بازی آن را تهیه، آماده سازی و همراه با یک نسخه مود شده برای شما عزیزان به منظور دانلود رایگان به انتشار رسانده است. این بازی برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی در سطح وب از اپلیکیشن برتر منتشر شده است. Jetpack Rise هم مثل دیگر بازی های استودیوی Another Place Productions LTD ماهیتی کاملاً تفننی و کژوآل دارد. این بازی چهارمین بازی رسمی این شرکت بازی سازی است که در آوریل 2022 به انتشار رسیده است. با اینکه تمام ویژگی ها و خصوصیت های این بازی را می توان در دسته بازی های آرکید و تفننی برشمرد اما سازنده بازی تصمیم گرفته تا آن را در دسته بازی های اکشن به انتشار برساند. در ادامه با اپلیکیشن برتر همراه باشید تا با یکدیگر نگاهی به ویژگی های اصلی این بازی بی اندازیم و آن را به شما معرفی کنیم.

بازی Jetpack Rise یک بازی کاملاً تفننی بر مبنای رکوردزنی است. اولین نکته بارز و کاملاً مهم این بازی حجم بسیار پایین آن است. حتی با توجه به جزئیات، روند بازی و گیم پلی و طراحی ها، همچنان این حجم بسیار مناسب بوده و این سطح بهینه سازی گرافیکی تحسین آمیز است. همانطور که گفته شد این بازی بر اساس رکوردزنی طراحی شده و مراحل آن همگی بر این اساس دنبال می شوند. در واقع باید گفت که در بازی Jetpack Rise خبری از مراحل پشت هم نیست و کل بازی سیستمی یکسان دارد که شامل شروع و ثبت رکورد و پایان آن تا ثبت رکورد بعدی است. شما در این بازی هدایت شخصی را بر عهده دارید که یک جت پک در پشت خود دارد و می خواهد رکورد بیشترین ارتفاع ممکن را به ثبت برساند. کار شما ساده است اما این سادگی جزئیاتی دارد که باید به آن توجه کافی داشته باشید. با نگه داشتن انگشت روی صفحه، جت پک شروع به شعله ور شدن کرده و شما به سمت بالا حرکت می کنید. هرچقدر انگشت خود را روی صفحه نگه دارید سوخت بیشتری از جت پک از بین می رود و در عین حال نوار داغ شدن هم پر می شود. در حقیقت در بازی Jetpack Rise شما باید با ایجاد تعادل مناسب بین مقدار سوخت و داغ شدن، سعی کنید این جت پک را به بالاترین مقدار ممکن برسانید. با ثبت رکوردهای بهتر پول به دست می آورید و با پول به دست آمده هم می توانید قابلیت های جت پک خود را ارتقاء دهید. این بازی زیبا و سرگرم کننده می تواند در اوقات فراغت برای شما سرگرم کننده باشد و در عین حال چالشی جالب و خاص را برایتان به ارمغان بیاورد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های Jetpack Rise می توانید قبل از دانلود ویدئوی تریلر معرفی آن را مشاهده کنید و در نهایت از طریق لینک های مستقیم اپلیکیشن برتر نسخه معمولی یا مود شده این بازی را به رایگان و به شکل تست شده دریافت کنید و حسابی لذت ببرید.



  • تغییرات نسخه 1.1.1

    • Tweaks and polish!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران