نسخه جدید و آخر Hacker برای اندروید

دسته بندی:

Hacker or Dev Tycoon? Tap Sim Mod – بازی شبیه سازی-کلکیر هکر یا توسعه دهنده؟ برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت دریافت رایگان جایزه) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Hacker or Dev Tycoon نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی AlexPlay LLC برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی AlexPlay LLC پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها منتشر کرده است و تجربه ساخت بازی های فوق العاده ای مثل Trash Tycoon: idle clicker را در کارنامه بازی سازی اش در مارکت اندروید دارد. اما Hacker or Dev Tycoon هم یکی دیگر از بازی های فوق العاده از این استودیو بازی سازی است که توانسته با گیم پلی هیجان انگیز و سرگرم کننده خودش تجربه یونیک و منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. این بازی تا کنون بیش از 5.000.000 بار در مارکت اندروید دانلود شده و یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین بازی های این مارکت است. در Hacker or Dev Tycoon شما در نقش یک برنامه نویس قرار می گیرید. در تمام طول بازی شما تنها یک هدف را دنبال می کنید که آن هم به دست آوردن پول از طریق برنامه نویسی است. حالا اینکه چطور از مهارت های برنامه نویسی خودتان استفاده می کنید بحث دیگری است. شما می توانید از مهارت های برنامه نویسی خودتان در زمینه ساخت برنامه های کامپیوتری و یا ساخت بازی استفاده کنید و با فروش آنها پول به دست بیاورید، و یا می توانید از این مهارت ها برای کار های هکری استفاده کنید و در مارکت سیاه اینترنت پول به دست بیاورید. بنابراین، اگر بازی های برنامه نویسی و هکری برای شما جذابیت دارد، Hacker or Dev Tycoon می تواند یک بازی بسیار عالی برای سلیقه شما باشد!

بازی Hacker or Dev Tycoon دارای یک گیم پلی بسیار ساده و کلیکی است. بازی از مراحل بسیاری تشکیل شده که برای عبور از آنها تنها کاری که باید انجام دهید ضربه زدن روی صفحه نمایش دستگاه تان است. هنگامی که می خواهید یک برنامه و یا یک بازی توسعه دهید و یا حتی چیزی را هک کنید،‌ تنها کافی است روی صفحه نمایش دستگاه تان آنقدر ضربه بزنید تا نوار پیشرفت در بالای صفحه نمایش دستگاه تان تکمیل شود و به ۱۰۰ درصد برسد. در ابتدای بازی به تجهیزات زیادی دسترسی ندارید و فقط یک کامپیوتر معمولی دارید که با آن می توانید کار های کوچک برنامه نویسی و هک انجام دهید. اما رفته رفته که در بازی پول به دست می آورید می توانید روی خرید تجهیزات جدید مثل لپ تاپ های قدرتمند سرمایه گذاری کنید و یا مهارت های برنامه نویسی جدید یاد بگیرید که این موارد به شما کمک می کنند تا بتوانید کار های بزرگ برنامه نویسی و هک انجام دهید و در نتیجه هم پول های بسیار بیشتری به دست بیاورید. ضمن اینکه برای سرعت بخشیدن و اتوماتیک کردن کار های خودتان هم می توانید چندین نوع ربات مختلف خریداری کنید که این مورد هم می تواند کمک بزرگی به شما باشد. علاوه بر یک گیم پلی عالی، Hacker or Dev Tycoon از یک فضای گرافیکی زیبا و چشم نواز و صداگذاری های قابل قبول هم استفاده می کند که بدون شک می توانند بر جذابیت های این بازی بیفزایند. Hacker or Dev Tycoon توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران