نسخه کامل و آخر Life Gallery برای اندروید

دسته بندی:

Life Gallery v1.1.0 Mod – بازی پازلی جذاب و متفاوت “گالری زندگی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Life Gallery – گالری زندگی نام یک بازی انتزاعی، مفهومی و بسیار تأمل برانگیز از دسته بازی های پازلی و معمایی می باشد که به عنوان اولین پروژه استودیوی تایوانی 751Games Co., Ltd. تولید و معرفی شد و به شکل رایگان در گوگل پلی به انتشار رسید. اپلیکیشن برتر برای اولین بار در ایران به محض انتشار این بازی در گوگل پلی و بعد از آنکه این بازی را مود بررسی های لازم قرار داد، آخرین نسخه آن را به صورت تست شده برای دانلود آماده سازی کرده است. ما همچنین نسخه ای مود شده برای این بازی تهیه کردیم تا شما عزیزان بتوانید بازی Life Gallery را به صورت آنلاک شده تجربه کنید. این بازی یک عنوان پازلی است که طراحی های هنری آن، قصد ارسال پیام هایی خاص و پیچیده را به مخاطب دارند و به نقل از سازندگان، بازی گالری زندگی تجربه ای از گردش در یک دنیای عمیق از حس ترس روانشناختی از نگرشی متفاوت است. همه چیز در این بازی غیرعادی، انتزاعی و بسیار پیچیده به نظر می رسند و حالتی عمیق (ژرف) و مفهومی دارد که در حالت عادی هر کسی نمی تواند به خوبی متوجه پیام های پنهان در آن شود و برای درک کامل محتوای این بازی که درست مثل نقاشی های هنری سوررئال هستند، باید بینش خاصی داشته باشید. با این حال سعی شده تا در کنار این پیچیدگی زیاد، سادگی خاصی نیز در این طراحی ها گنجانده شود تا درک وقایع داخل آن کمی راحت تر باشد. تمام بخش های بازی Life Gallery با نقاشی های مصور دنبال می شود و همه پازل ها و معماهای قابل حل در این بازی در همین نقاشی ها جای دارند و به همین خاطر باید گفت که دقت زیادی به کلیت این نقاشی ها برای کشف معماها مورد نیاز است.

در بازی Life Gallery هر مرحله شامل نقاشی هایی است که معما و راز پنهان آن مرحله داخل آن نقاشی های مصور نهفته است. بازیکنان باید با کشف این حقایق و حل کردن پازل های نه چندان سخت و البته ریزبینانه، معماها را حل کرده و بخشی از پازل های داستانی بازی را کشف کنند تا کم کم به داستان مرموز، تاریک و اسرارآمیز بازی پی ببرند. بازی گالری زندگی اتمسفری فوق العاده جالب و صد البته ترسناک و اسرارآمیز دارد. نقاشی های بازی اگرچه چیز خاصی ندارند و خیلی ساده هستند اما آنقدری تأثیرگذار هستند که بتوانند احساسات بازیکنان و مخاطبین را تحت الشعاع قرار دهند. در Life Gallery شخصیت پردازی های متعددی در این نقاشی ها انجام شده است و به نظر می رسد هر شخصیت داستانی خاص، غم انگیز و غیرعادی برای روایت دارد و شما می توانید با انجام پازل های مربوط به هر کدام از این شخصیت ها، داستانی انتزاعی از آن ها را کشف کنید. ایده پردازی خیلی جالبی برای طراحی بازی Life Gallery صورت گرفته که در آن اوج سادگی یک نقاشی به یک سناریوی وحشتناک تغییر پیدا خواهد کرد. از نقاشی ها و آثار هنری جهانی مثل نقاشی مونا لیزا و نقاشی موسوم به رقص نیز در این بازی بازسازی شده اند که چهره ای متفاوت از آن ها را به شما نشان خواهد داد. برای حل پازل ها باید به خوبی این نقاشی ها را بررسی کنید تا نکات قابل کشف آن ها را از داخل تصویر پیدا کنید. در مجموع می توان گفت که بازی Life Gallery یک عنوان کاملاً متفاوت و نوین در سبک بازی های پازلی است. ما در اپلیکیشن برتر با احترام به همه سلایق، سعی می کنیم همه نوع بازی و ژانر را پوشش دهیم و این بازی را به درخواست متعدد علاقه مندان به این گونه بازی ها آماده سازی کرده ایم.

نکته: با اینکه کلیت بازی کارتونی، پازلی و ساده به نظر می رسد، اما محتوای آن خشونت آمیز و کاملاً مخصوص بزرگسالان می باشد.



  • تغییرات نسخه 1.1.0

    • - Fixed some bugs
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران