دانلود نسخه جدید و آخر Lose It!

دسته بندی:

Calorie Counter by Lose It! for Diet & Weight Loss v14.2.602 Subscribed – اپلیکیشن کالری شمار و رژیم غذایی اندروید نسخه اشتراکی برنامه به ارزش 189.99 دلار

اضافه وزن جزو مشکلاتی است که بسیاری از افراد جامعه از آن رنج می برند. برای داشتن یک وزن مناسب و بدنی سالم نیاز است که ما روزانه چند دقیقه از وقت خود را صرف انجام تمرینات ورزشی مختلفی کنیم. افراد زیادی هستند که علی رغم داشتن تمرینات مستمر همچنان وزن شان کم نمی شود همیشه از این مسئله ناراضی هستند. باید بدانید که کاهش وزن علاوه بر تمرینات مداوم نیازمند رژیم غذایی و یک سبک زندگی خاص می باشد. اولین قدم برای رسیدن به وزن مورد نظر تان محاسبه کالری مصرفی می باشد که در حالت عادی بسیار دشوار بوده و نیازمند ابزار جانبی است. Calorie Counter by Lose It! for Diet & Weight Loss عنوان یک اپلیکیشن کالری شمار و رژیم غذایی می باشد که توسط FitNow, Inc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار را می توان دریچه ای برای ورود به دنیای جدید دانست! تنها کافی است با دستورات آن پیش بروید و در مدت زمانی بسیار کوتاه وزنی قابل توجه را کم کنید. این کالری شمار هوشمند کالری تمام مواد غذایی شما را محاسبه کرده و کمک می کند ورزشی اصولی را در زندگی تان تجربه کنید. بر خلاف دیگر ابزار های مشابه دیتابیس عظیم موجود اطلاعات بیش از 27 میلیون ماده غذایی را در خود جای داده است که تنها با وارد کردن نامشان اطلاعاتی دقیق از ان ها را دریافت می کنید. این اطلاعات شامل میزان ریز مغذی ها، کالری، پروتئین، کربوهیدارت و … می باشد که در داشتن برنامه ای منظم تاثیر گذار هستند. برنامه غذایی اختصاصی خود را انتخاب کنید و با پخت غذا هایی طبیعی یک زندگی سالم داشته باشید. پس از مشخص کردن هدف اصلی خود شروع به تمرینات و پیش رفتن با برنامه های اختصاصی تان کنید و کوچک ترین تغییرات را ثبت نمایید تا در دراز مدت انگیزه کافی برای رسیدن به هدف تان را داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر تمامی آمار ثبت شده را با دیگر برنامه های ورزشی نظیر گوگل فیت همسان سازی نمایید. برای داشتن تمریناتی اصولی از آموزش های موجود استفاده کنید و هیچ کدام از حرکات را به اشتباه انجام ندهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Calorie Counter by Lose It! for Diet & Weight Loss اندروید :

  • کالری شمار هوشمند با نمایش اطلاعاتی کاملا دقیق
  • دیتابیسی عظیم و تشکیل شده از اطلاعات بیش از 27 میلیون ماده غذایی
  • اندازه گیری وزن ابتدایی شما و پیگیری وزن کم شده تا رسیدن به هدف تان
  • مشخص ساختن یک هدف خاص برای حفظ انگیزه در مسیر کاهش وزن
  • نمایش اطلاعاتی نظیر کربوهیدرات، کالری، پروتئین، فیبر و … برای هر ماده غذایی
  • چالش های مختلف برای حفظ انگیزه و رسیدن به اهداف در کوتاه مدت
  • ارائه پیشنهادات خاص غذایی بر اساس روند پیشرفت شما و الگو ها
  • دستور العمل پخت غذا های رژیمی
  • همگام سازی اطلاعات با دیگر برنامه ها نظیر گوگل فیت، فیت بیت و …
  • راهنمای اختصاصی برای داشتن تمرینات ورزشی موثر

اپلیکیشن Calorie Counter by Lose It! for Diet & Weight Loss با بهره مندی از امکانات و چندین و قابلیت گوناگون توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 184.99 دلاری منتشر شده و توانسته امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را با دسترسی به تمامی امکانات از وب سایت پر طرفدار و پر بازدید اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 14.2.602

    • Spring cleaning came early this year. We fixed up a whole bunch of little bugs that you have been asking us to fix. Happy tracking!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه ــ پرورش اندام Strava

دانلود آخرین نسخه ــ پرورش اندام Strava

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران