Raft Survival: Desert Nomad - بازی شبیه ساز بقا در بیابان" اندروید مود

دسته بندی:

Raft Survival: Desert Nomad v0.23 Mod – بازی شبیه ساز و سرگرم کننده “بقا در بیابان” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول و منابع نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Raft Survival: Desert Nomad – بقا در بیابان بازی سرگرم کننده و جذابی از استودیوی انگلستانی TREASTONE LTD در سبک عناوین شبیه سازی است که به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است. مثل همیشه باری دیگر پیش قدم شده و برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و انتشار یک بازی سرگرم کننده و جذاب دیگر کرده ایم. استودیوی TREASTONE LTD از جمله شرکت های بازی سازی مدرنی است که تمرکز خود را روی ساخت بازی های سبک بقا (Survival) گذاشته است. این شرکت تا به امروز عناوین مختلفی در همین سبک منتشر کرده که بازی Let’s Survive – Survival game in zombie apocalypse یکی از معروف ترین آن هاست و پیشتر آن را در اپلیکیشن برتر معرفی کرده بودیم. این استودیو در آوریل 2022 به صورت رسمی از بازی دیگری به نام Raft Survival: Desert Nomad رونمایی کرد و برای شروع آن را در قالب یک بازی آزمایشی با دسترسی زودترس (Early Access) به انتشار رساند. اپلیکیشن برتر نیز مثل همیشه و همزمان با انتشار این بازی آن را بررسی و آماده سازی کرده و همراه با یک نسخه مود شده برای شما عزیزان آماده دانلود کرده است.

بازی Raft Survival: Desert Nomad مثل دیگر بازی های ساخته شده توسط استودیوی TREASTONE LTD در ژانر بقا ساخته شده است. سری بازی های Raft Survival تجربه های جالبی از بقاء در شرایط سخت را شبیه سازی کرده اند. بازی قبلی این مجموعه Raft Survival: Ocean Nomad نام داشت و داستان بقاء در وسط اقیانوس را روایت می کرد. حالا در بازی Raft Survival: Desert Nomad شخصیت اصلی داستان نه در یک اقیانوس، بلکه در یک بیابان گیر افتاده و باید برای بقاء هرچه در توان دارد انجام دهد. چالش های متنوع و سختی در این بازی سد مسیر شما خواهند شد که مهم ترین آن ها کمبود منابع غذایی، پناهگاه و از همه مهم تر، وجود دشمنی خطرناک و ترسناک که درواقع یک هیولای جهش یافته است خواهد بود. شما باید با ساخت و کرفت کردن آیتم های مختلف روند بازی را به نفع خودتان تغییر دهید. بازی تا حد زیادی به شکل جهان باز طراحی شده و شما این قابلیت را دارید تا با گشت و گذار در اطراف این صحرا چیزهای مختلفی پیدا کنید. شما همچنین می توانید بازماندگان دیگری که مثل شما در این شرایط گیر افتاده اند را پیدا کرده و به آن ها کمک کنید و در عوض از آن ها برای کارهای متفاوت کمک بگیرید. گرافیک بازی Raft Survival: Desert Nomad به نسبت حجم بسیار عالی بوده و جزئیات زیادی در طراحی های آن به کار رفته است. هدف اصلی شما در این بازی ساخت یک قایق چوبی پرنده است که به آن Flying Raft گفته می شود. شما باید با ساخت این قایق چوبی سعی کنید از این مهلکه فرار کنید و بازماندگان دیگر را هم با خود از این بیابان ببرید. اما برای دستیابی به این هدف کارهای زیادی باید انجام شود. بازی Raft Survival: Desert Nomad با ویژگی های جذاب و طراحی های تحسین آمیزش می تواند علاقه مندان به بازی های سبک بقاء را به خوبی تا مدت ها سرگرم کند. برای دانلود این بازی می توانید به قسمت دانلود سنتر اپلیکیشن برتر در ادامه همین مطلب بروید و از طریق لینک های مستقیم این بازی را دانلود کنید.



  • تغییرات نسخه 0.23

    • Fix bugs
    • Adding a new location zone
    • Adding new buildings
    • New quests
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران