دانلود ــ کاربردی Economist

دسته بندی:

[The Economist: World News v2.11.3 [Subscribed – اپلیکیشن هفته نامه خبری و بین المللی اکونومیست اندروید نسخه اشتراکی و کامل برنامه به ارزش 215.15 دلار برای اولین بار در ایران

در هر روز اتفاقات و وقایع جدیدی رخ می دهد که بسیاری از افراد سعی در مطلع شدن آن ها را دارند. مجله ها و روزنامه های متنوعی در سراسر جهان خبر ها را تحت پوشش خود قرار می دهند اما هر کسی در کشور اش تنها به بخشی از آن ها دسترسی دارد. هفته نامه های بین المللی جزو پر طرفدار ترین مجله های چاپی در سراسر جهان می باشند که در این پست قصد داریم شما را با یکی از بهترین آن ها آشنا کنیم. The Economist: World News Full عنوان یک اپلیکیشن هفته نامه خبری و بین المللی اکونومیست می باشد که توسط The Economist Newspaper Limited توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که از عنوان پست نیز مشخص است، این استارت اپ برنامه رسمی مجله اکونومیست می باشد که به کاربران سراسر جهان کمک می کند تا به تمامی مقاله و خبر های چاپی دسترسی نا محدودی داشته باشند. تمامی نسخه های منتشر شده این مجله در استارت اپ فوق موجود می باشد و متناسب با خواسته های تان قادر هستید تا نسخه های متنوع این مجله پر طرفدار را دریافت نمایید. یکی از مهم ترین ویژگی های موجود در اپ فوق را می توان توانایی دانلود شماره های گوناگون این هفته نامه بین المللی دانست که کمک می کند تا در هر زمان و مکانی به مطالعه آن بپردازید. اگر علاقه ای به خواندن و مطالعه صفحه نمایش ندارید سیستم هوشمند موجود تمامی اخبار را به صورت کاملا صوتی برای شما پخش می کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه The Economist: World News اندروید :

  • دسترسی به تمامی شماره های چاپ شده مجله اکونومیست
  • توانایی دانلود نسخه های دلخواه و مطالعه آن ها به صورت آفلاین
  • بهره مندی از نسخه های جدید مجله به صورت هفتگی
  • سیستم هوشمند پخش کننده اخبار به صورت کاملا صوتی
  • اشتراک گذاری مقالات دلخواه خود با دوستان تان
  • دریافت نوتفیکیشن هنگام انتشار نسخه های جدید مجله

اپلیکیشن The Economist: World News با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود توانسته است با پرداخت درون شبکه 215.15 دلاری خود امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اشتراکی آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت پر طرفدار اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.

توجه : در نسخه جدید نام برنامه به The Economist (Legacy) تغییر داده شده است.



  • تغییرات نسخه 2.11.3

    • - Improvements to audio player
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران