نسخه جدید و کامل DJFX

دسته بندی:

DJ FX Custom Soundboard v1.4.2 پخش انواع افکت های صوتی مورد استفاده برای ریمیکس کردن آهنگ ها در اندروید نسخه پولی و خریداری شده برنامه با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی

حتما شما هم تا به حال چندین بار واژه دی جی را شنیده یا یکی از آن ها را از نزدیک دیده اید. دی جی ها انواع مختلفی دارند که کار همگی آن ها ایجاد ریمیکس از آهنگ های مختلف و حتی ساخت آهنگ به صورت مستقل است. نوعی از دی جی که شایع تر از همه انواع آن است، به دی جی سیار مشهور بوده و بیشتر آن ها را در مهمانی ها و مجالس شادی مشاهده می کنید. دی جی ها برای انجام کارشان، نیاز به ابزار های مختلفی دارند که معمولا بسیار گران قیمت هم هستند. ابزار هایی که قابلیت برنامه ریزی و ذخیره داده را دارند و می توان با آن ها انواع صدا های مختلف را تولید کرد. معمولا دی جی ها تعداد زیادی از آهنگ های شناخته شده را دارند که در مجالس آن ها را پخش کرده و به صورت زنده تغییراتی روی آن ها اعمال کرده و با دادن افکت های مختلف و پخش قطعات صدا، آهنگ های جذابی ایجاد می کنند که معمولا برای رقص و شادی کاربرد دارد. ریتم کار های دی جی ها معمولا تند است و هیجان بالایی ایجاد می کند. یکی از وسایلی که دی جی ها همگی آن را دارند،‌ ساندبورد نام دارد. ساندبورد دستگاه کوچکی است که شامل چندین دکمه و تعدادی کنترلر است. دی جی می تواند برای هر یک از دکمه ها،‌ صدایی خاص ایجاد و ذخیره نماید. با فشردن کلید مربوطه آن صدا پخش می شود و خلاقیت مورد نظر دی جی را به ریمیکیس ها منتقل می نماید. صدای آمبولانس، پلیس،‌ شلیک و … از جمله صدا های پر استفاده توسط دی جی ها هستند. امروز با اپلیکیشنی در خدمت شما هستیم که یک ساندبورد کامل را در اختیارتان قرار می دهد. DJ FX Custom Soundboard عنوان یک ساندبورد دی جی شخصی سازی شده، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Selwyn Leeke توسعه و با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. انواع افکت های صوتی در این اپلیکیشن وجود دارد که به صورت کامل توانایی شخصی سازی آن ها را دارید، می توانید صدا هایی را از حافظه تلفن برای هر یک از دکمه ها تخصیص دهید یا حتی صدایی را توسط میکروفون گوشی برای یک دکمه خاص ذخیره نمایید. یک اسلایدر حجم صدا وجود دارد که با استفاده از آن می توانید شدت صدای پخش افکت ها را تعیین کنید. اگر به ریمیکس کردن آهنگ ها می پردازید و یا فقط می خواهید که اوقات خوشی داشته باشید، این اپلیکیشن مناسب شماست.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه DJ FX Custom Soundboard اندروید :

  • دارای انواع افکت های صوتی انفجار،‌ شلیک، آژیر و …
  • قابلیت شخصی سازی کامل دکمه ها و تعیین صدای مختلف برای هر یک از آن ها
  • امکان استفاده از صدا های موجود در گوشی برای دکمه ها
  • امکان ضبط یک صدای خاص برای استفاده به عنوان افکت صوتی
  • دارای یک اسلایدر برای کنترل حجم صدا
  • رابط کاربری زیبا، شبیه به ساندبورد واقعی

اپلیکیشن DJ FX Custom Soundboard با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 3.3 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده و هم اکنون جدیدترین نسخه اش پیش روی تان قرار دارد.



  • تغییرات نسخه 1.4.2

    • Maintenance update
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید و آخر Walk Band

دانلود نسخه جدید و آخر Walk Band

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران