نسخه کامل و آخر Rude Racers برای اندروید

دسته بندی:

Rude Racers v4.1.9 Mod – بازی مسابقه ای و اکشن “رانندگان خشمگین” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (سوخت بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Rude Racers – رانندگان خشمگین بازی ساده اما سرگرم کننده ای در سبک اکشن از دسته عناوین مسابقه ای است که به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای توسط استودیوی Famous Dogg Studios عرضه و منتشر شده است. مثل همیشه برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و انتشار یک بازی دیگر در سطح وب کرده و آخرین نسخه آن را همراه با یک نسخه مود شده برای شما عزیزان تدارک دیده ایم. استودیوی هندی Famous Dogg Studios از جمله شرکت های بازی سازی نوپایی است که فعالیت تجاری خود را آغاز کرده و با انتشار بازی های متنوع سعی کرده تا سهم خود را از بازار پر تنش بازی های موبایلی اندرویدی کسب کند. بازی Rude Racers با ایده ای جذاب و ساده اما سرگرم کننده و مهیج توانسته سکوی پرتابی خوب برای این استودیوی تازه کار باشد. اگرچه که این بازی با الگوبرداری از عناوین دیگری در همین سبک و سیاق طراحی شده اما رویکرد متفاوت سازندگان این بازی باعث شده تا عنوانی نسبتاً متفاوت را تجربه کنیم. در ادامه با اپلیکیشن برتر همراه باشید تا شما را کمی بیشتر با ویژگی های کلی این بازی زیبا و مهیج آشنا کنیم.

Rude Racers یک بازی تلفیقی است. این بازی ترکیب دو سبک اکشن و مسابقه ای است. شاید از نام بازی هم بتوان ماهیت آن را حدس زد. در این بازی که نامش رانندگان خشمگین است، شما در نقش رانندگانی هستید که در رقابت هایی خشن شرکت کرده اند. این رقابت ها مثل هر مسابقه ماشین سواری یا موتورسواری دیگری نیست که ملاک اصلی شما صرفاً اول شدن باشد! شما برای این که بتوانید در این مسابقات پیروز باشید باید رقبای خود را از میدان رقابت حذف کنید. برای این کار باید با کمک یک سلاح سرد در حین مسابقه دادن به آن ها نزدیک شده و به آن ها ضربه بزنید. اگر ضربه های شما به اندازه کافی مؤثر باشند رقیب شما از مسابقه حذف می شود. در بازی Rude Racers این تنها چالش اصلی نیست چرا که نبرد خشن بین رانندگان فقط نیمی از سختی های شما در این رقابت هاست. چالش دیگری که در بازی باعث سخت تر شدن کار شما می شود، وجود موانع و دام هایی است که در نقاط مختلف مسیر قرار داده شده است. با برخورد کردن با این موانع شما نه تنها آسیب می بینید بلکه از سرعت شما کم شده و از رانندگان دیگر عقب می افتید. نمای بازی Rude Racers از بالا است و شما می توانید تمام حریف های خود را در اطراف ببینید. این مسئله به شما کمک می کند تا انتخاب بعدی خود را بهتر انجام دهید. بازی Rude Racers گرافیک کارتونی ساده ای دارد که به خاطر آن شاهد عملکرد روان در بخش گیم پلی هستیم. اگر به دنبال یک بازی مسابقه ای و در عین حال اکشن و هیجان انگیر هستید، بازی رانندگان خشمگین را امتحان کنید و یک تجربه مهیج برای خودتان رقم بزنید. برای دانلود آخرین نسخه این بازی به بخش دانلودباکس اپلیکیشن برتر مراجعه کنید.



  • تغییرات نسخه 4.1.9

    • Rude Racers is finally going live globally on the Play Store! Install now and experience the craziest and most outrageously fun action-racing ever seen on mobile!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران