نسخه جدید و آخر Metropolis برای اندروید

دسته بندی:

Metropolis: Mining City Inc Mod – بازی شبیه سازی جالب کلان شهر: شهر معدنی برای اندروید نسخه اصلی نسخه مود (جوایز سطح 3 پول زیاد می دهد) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Metropolis: Mining City Inc نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Rockbite Games برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Rockbite Games یکی از استودیو های بازی سازی معروف و شناخته شده مارکت اندروید است که پیش از این بازی هم تجربه ساخت بازی های خوبی همچون Deep Town: Mining Factory را در کارنامه بازی سازی اش داشته است. Metropolis: Mining City Inc هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که با گیم پلی جذاب و سرگرم کننده خودش توانسته تجربه یونیک و منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. Metropolis: Mining City Inc اساساً یک بازی آیدل مدیریت منابع و شهر سازی است. در این بازی، شما به عنوان مدیر یک کارخانه معدن در یک شهر کوچک نقش آفرینی می کنید و وظیفه شما این است که با توسعه معادن مختلف مثل معادن زغال سنگ، طلا، نقره، و …، منابع معدنی شهر را استخراج کنید و با فروش آنها پول به دست بیاورید. سپس باید از این پول ها برای توسعه معادن بیشتر و توسعه شهر استفاده کنید و سعی کنید شهر کوچکی که در آن هستید را به یک کلان شهر بزرگ تبدیل کنید. بنابراین، اگر از این سبک بازی ها خوش تان می آید، Metropolis: Mining City Inc می تواند یک بازی عالی برای سلیقه شما باشد!

Metropolis: Mining City Inc گیم پلی بسیار ساده ای دارد. همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم،‌ این بازی یک بازی آیدل است. برای استخراج منابع و فروش آنها نیازی نیست که دائماً در بازی باشید و منابع را به صورت دستی جمع آوری کنید و بفروشید. تنها کافی است یک برنامه ریزی استراتژیک دقیق برای معادن طراحی کنید و کار های حفر و استخراج و جمع آوری را اتوماسیون کنید. رفته رفته که پول به دست می آورید می توانید این فعالیت ها را آپگرید کنید تا معادن شما کارآمدتر شوند و درآمد های شما افزایش پیدا کنند و بتوانید معادن و شهر خودتان را هر چه بیشتر توسعه دهید. علاوه بر یک گیم پلی عالی، Metropolis: Mining City Inc دارای یک فضای گرافیکی فوق العاده هم می باشد. شهر به صورت دو بعدی طراحی شده است و یک تم سیاه و سفید و تاریک دارد. انتخاب این ترکیب رنگ ها اتمسفری را به وجود آورده است که شما را یاد سال های 1920 می اندازد. کاراکتر ها هم لباس هایی دارند که آنها را شبیه به گانگستر ها و گروه های مافیایی همان سال ها می کند که در نوع خودش متفاوت و جالب است. به غیر از یک سری المان های صوتی معمول صداگذاری های خاصی در بازی وجود ندارد که بخواهیم به آنها بپردازیم، اما در مجموع این بخش هم خوب کار شده است و برای صداگذاری ها هم می توانیم نمره قابل قبولی در نظر بگیریم. Metropolis: Mining City Inc توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را به صورت تست شده و کاملاً‌ رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران