دانلود نسخه جدید Navier HUD

دسته بندی:

[Navier HUD 3 v3.4.15 [Premium – اپلیکیشن مسیریاب جدید و هوشمندانه اندروید نسخه پریمیوم و کامل برنامه به ارزش 9.99 دلار تقدیم شما عزیزان

همان طور که خود نیز می دانید جی چی اس و مسیریاب ها جزو پر طرفدار ترین ابزار در میان رانندگان هستند که به کمک آن ها قادرند به راحتی مقصد مورد نظرشان را بیابند. یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که حتی باعث شده است جان هزاران راننده گرفته شود نحوه استفاده از این مسیریاب ها می باشد ؛ به گونه ای که باید به صورت مداوم صفحه نمایش اسمارت فون خود را نگاه کرده و مسیر در حال پیمایش را چک کنید. گر چه تا کنون ابزار های مختلفی نظیر ناوبری صوتی در اختیار کاربران قرار داده شده است که علارغم توانایی های بالای این سیستم هوشمند گاهی با خطا مواجه می شود. اما قصد داریم در این پست شما را با یک سیستم ناوبری فوق العاده هوشمندانه آشنا کنیم. Navier HUD 3 Premium عنوان یک اپلیکیشن مسیریاب جدید و فوق العاده مخصوص اندروید می باشد که توسط Whilerain Studio توسعه و منتشر شده است. برنامه فوق با سیستم بی نظیرش مسیر شما را بر روی شیشه جلویی اتومبیل منعکس می کند! بنا بر این تنها کافیست دیوایس اندرویدیتان را رو به بالا به شیشه جلویی ماشین بچسبانید تا شاهد یک ناوبری جدید بدون هیچ گونه حواس پرتی باشید. این نرم افزار تمامی اطلاعات مورد نظر خود را توسط جی چی اس و حسگر های اسمارت فون دریافت می کند که همین امر نیز باعث می شود یک ناوبری دقیق را تجربه کنید. اگر اتومبیل شما از دانگل OBD2 پشتیبانی می کند تنها کافیست گوشی هوشمند خود را به ماشینتان متصل کنید و اطلاعات جامع و دقیق دیگری را در حافظه این استارت اپ ثبت نمایید. در پایان نیز بهتر است بدانید که این نرم افزار تنها مخصوص اتومبیل ها نیست و دیگر وسایل نقلیه نیز نظیر دوچرخه و یا موتور سیکلت با سوییچ حالت HUD به معمولی قادرند تا از آن بهره ببرند.

اپلیکیشن Navier HUD 3 با برخورداری از مجموعه امکانات و قابلیت هایی متنوع به عنوان یک مسیریاب هوشمند توانسته است با پرداخت درون شبکه 9.99 دلاریش امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت کند که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم و کامل آن را از سرور های پر سرعت سایت اپلیکیشن برتر در ایران دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 3.4.15

    • Fixed menu display issues on some specific resolution of device screen
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود جدیدترین نسخه Snapp

دانلود جدیدترین نسخه Snapp

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران