دانلود نسخه جدید Icon Creator برای اندروید

دسته بندی:

App Icon Changer & App Name Changer v1.2.4 اپلیکیشن سفارشی سازی کامل آیکون برنامه ها مخصوص اندروید نسخه آنلاک شده برنامه با دسترسی به تمامی قابلیت ها

بدون شک برنامه ها یا بازی های بسیار جالبی در دستگاه اندرویدی خود دارید که عاشق استفاده از آنها هستید. اما ممکن است هر بار که به سراغ آنها می روید پیش خود بگویید که واقعاً سازندگان آن چه فکری کرده اند که از این چنین آیکون بدریختی برای اپلیکیشن خود استفاده می کنند. در این مواقع بسیاری از ما تصمیم می گیریم که برنامه هایی با آیکون های ناپسند را به داخل یک پوشه منتقل کنیم تا لااقل کمتر جلوی چشم باشند. اما خبر خوب این است که یک راه دیگر نیز وجود دارد. اگر شما آیکون های پیش فرض برنامه های اندرویدی را دوست ندارید، حداقل دو راه برای تغییر آنها پیش روی شماست: نصب یک لانچر سفارشی یا نصب یک برنامه برای تغییر آیکون. برخی از کاربران رابطه زیاد خوبی با لانچرها ندارند و بیشتر به همان ظاهر پیش فرض گوشی خود علاقه دارند. امروز با یک برنامه برای تغییر آیکون برنامه ها بدون نیاز به نصب لانچر در خدمت شما هستیم. App Icon Changer & App Name Changer عنوان یک اپلیکیشن برای سفارشی سازی کامل آیکون و عنوان برنامه ها مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری GoNext App Developers توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه آیکون برنامه ها را صورت کامل تغییر نمی دهد بلکه یک شورتکات از برنامه با استفاده از آیکون انتخاب شده و یا تغییر داده شده همراه با نام دلخواه کاربر، روی هوم اسکرین دستگاه ایجاد می کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه App Icon Changer & App Name Changer اندروید :

  • رابط کاربری زیبا و ساده
  • قابلیت تغییر آیکون های موجود و اعمال رنگ، شفافیت، کنتراست و روشنایی دلخواه روی آن ها
  • دارای تاریخچه ای از تمامی ویرایش های انجام شده روی آیکون ها
  • نمایش کامل تمامی فعالیت های برنامه
  • دارای قسمت favorites برای دسته بندی برنامه های مورد علاقه و پر استفاده به صورت جداگانه
  • نمایش کامل اطلاعات برنامه
  • نمایش لینک برنامه در گوگل پلی
  • امکان پیش نمایش تغییرات بعد از هر ویرایش

اپلیکیشن App Icon Changer & App Name Changer یک برنامه بسیار کاربردی برای کسانی است که به زیبایی دستگاه اندرویدی خود اهمیت داده و دوست دارند سلیقه خود را در همه قسمت های آن اعمال کنند. اگر برنامه های زیادی روی گوشی یا تبلت خود نصب می کنید و گوناگونی آیکون های آن ها شما را سردرگم می کند. می توانید با کمی مهارت در ویرایش تصاویر، آیکون های خوبی از اینترنت دریافت کرده و پس از تبدیل آن ها به اندازه مورد نظر، به عنوان آیکون برنامه های خود استفاده کنید. App Icon Changer & App Name Changer بیش از 100.000 دانلود در گوگل پلی داشته و امتیاز 2.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کرده است. هم اکنون می توانید نسحه بدون پرو و آنلاک شده این برنامه،‌ همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.2.4

    • Enjoy new features and UI of the app.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران