نسخه آخر و کامل Voice To Unlock برای موبایل

دسته بندی:

Voice Screen Lock – Unlock Screen By Voice v2.4 ایجاد پسورد صوتی برای باز کردن قفل دستگاه مخصوص اندروید نسخه حرفه ای برنامه با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها

یکی از ویژگی های بسیار جالب و کاربردی سیستم عامل اندروید، قابلیت اضافه کردن ویژگی های مختلف به آن از طریق نصب اپلیکیشن های متعدد است. تقریبا برای انجام هر کاری در این سیستم عامل می توان چندین برنامه پیدا کرد. یکی از این کار ها باز کردن قفل صفحه نمایش دستگاه است. سیستم عامل اندروید از نسخه های آغازین خود، روش پترن را برای باز کردن قفل دستگاه ارائه داد که البته تا امروز هم روی تمامی دستگاه های اندرویدی موجود است. در گذر زمان روش های متعددی برای این کار ارائه شد، که تشخیص اثر انگشت و تشخیص چهره از آخرین روش ها هستند. البته استفاده از کد پین همواره یکی از گزینه های موجود بوده است. امروز با اپلیکیشنی در خدمت شما هستیم که این کار را به شیوه ای کاملا متفاوت و خاص انجام می دهد. Voice Screen Lock – Unlock Screen By Voice Pro عنوان یک اپلیکیشن برای باز کردن قفل دستگاه با استفاده از صدا مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Coloring Games and Coloring Book for Adults توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید صدای خود را ضبط کرده و هر بار تنها با گفتن کلمه رمز عبور، که خود تعیین کرده اید، قفل دستگاه را باز کنید. البته این برنامه برای مواقعی که نمی خواهید یا نمی توانید از صدا برای این کار استفاده کنید، راه های جایگزینی مثل اثر انگشت، پترن و پین کد نیز برای باز کردن قفل دستگاه ارائه می دهند. دقت کار اپلیکیشن بالاست و می توانید روی آن حساب کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Voice Screen Lock – Unlock Screen By Voice اندروید :

  • امکان استفاده از روش های جایگزین اثر انگشت، پترن و پین کد برای باز کردن قفل دستگاه
  • رابط کاربری بسیار ساده و آسان
  • مصرف کم باتری و رم دستگاه
  • تشخیص سریع صدا
  • عدم باز شدن قفل با صدای افراد دیگر
  • قفل کردن دستگاه با دو بار لمس پشت سر هم صفحه نمایش

اپلیکیشن Voice Screen Lock – Unlock Screen By Voice یک برنامه بسیار جالب و کاربردی است که می تواند یک روش خلاقانه و جالب برای باز کردن قفل دستگاه در اختیار شما قرار دهد. با استفاده از این برنامه دستگاه شما، خاص و منحصر به فرد شده و جلب توجه خواهد کرد. در تست های انجام شده این برنامه دقت خوبی از خود ارائه داده است و تنها با صدای یک شخص عمل می کند. البته ممکن است در مواقعی صدای شخص تغییر کند که برای این مواقع نیز می توان از راه های جایگزین برای باز کردن قفل دستگاه استفاده نمود. Voice Screen Lock با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 3.9 از 5.0 از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه حرفه ای این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.4

    • No changelog
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران