دانلود نسخه جدید Infinite Knights: Ash برای اندروید

دسته بندی:

Infinite Knights – Ash v1.0.3 Mod – بازی نقش آفرینی و ماجراجویانه “شوالیه های بی نهایت: خاکستر” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول و الماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Infinite Knights – Ash – شوالیه های بی نهایت: خاکستر دومین بازی از فرانچایزی با عنوان شوالیه های بی نهایت است که توسط استودیوی هنگ کنگی Lemon Jam Studio سازنده بازی هایی مثل Walls Breaker به شکل رایگان توسعه یافته و عرضه شده است. Infinite Knights – Ash به دنبال موفقیت قسمت قبلی که با نام Infinite Knights – Idle RPG عرضه شده بود منتشر شده است. اپلیکیشن برتر مثل همیشه و همزمان با انتشار بازی شوالیه های بی نهایت: خاکستر در گوگل پلی آن را تهیه و همراه با یک نسخه مود شده به شکل انحصاری باری دانلود عرضه کرده است. قابل ذکر است که این بازی برای اولین بار در ایران توسط اپلیکیشن برتر در سطح وب منتشر شده است. Infinite Knights – Ash تلفیق جالبی از سبک های اکشن، نقش آفرینی و از همه مهمتر ماجرایی است. قسمت اول از این سری از بازی ها درست مثل عنوانش یک بازی Idle و RPG بود اما Lemon Jam Studio تصمیم گرفته تا قسمت دوم را این بار در سبک ماجرایی (Adventure) منتشر کند. اما نکته جالب اینجاست که این دو بازی از نظر سبک و سیاق و شکل و شمایل بسیار به یکدیگر نزدیک بوده و درواقع یک سبک خاص را دنبال می کنند. توسعه دهنده بازی در توضیحات معرفی بازی هم گفته که Infinite Knights – Ash یک بازی نقش آفرینی با المان ها و مکانیزم های سبک Idle است. اما به هر دلیلی تصمیم گرفته تا ژانر اصلی بازی را ماجراجویانه تعیین کند.

بازی Infinite Knights – Ash روایتی بسیار کلیشه ای از قهرمانانی باستانی است که برای نجات بشریت با دشمنی بزرگ و ارتش او رو به رو شده اند. داستان در یک بازه تاریخی باستانی رخ می دهد. زمانی که انسان ها به ناگهان توسط ارتشی از شیاطین مورد تهاجم قرار می گیرند. شیاطین قصد دارند تا پادشاهی انسان ها را تسخیر کرده و بر دنیا چیره شوند! پنج قهرمان از سرزمین پادشاهی برای محافظت از سرزمین های پادشاهی به پا می خیزند و با تمام توان علیه دشمن اصلی یعنی Demon King یا پادشاه شیطانی ایستادگی می کنند. موفقیت در نبرد سهمگین قهرمانان با دشمن بزرگ حاصل می شود اما در آخرین لحظه نبرد، Demon King نیروی باقی مانده خود را به یک دانه تبدیل کرده و به اعماق زمین منتقل می کند. سال های سال از این نبرد می گذرد و انسان ها که فکر می کردند دشمن آن ها برای همیشه از بین رفته، با چیزی عجیب و بسیار مهیب سورپرایز می شوند. آن دانه که سال های قبل به داخل زمین رفته بود بعد از این همه مدت به یک گل عجیب و غیرمعمولی تبدیل می شود. این گل در واقع آخرین باقی مانده از پادشاه شیطانی بود که در تمام این مدت در حال بازسازی و ذخیره کردن انرژی برای بازگشت بوده است. حالا او دوباره بازگشته و این بار با ارتشی خطرناک تر و قدرتمندتر برای انتقام به سراغ قهرمانان داستان آمده است. در طول بازی Infinite Knights – Ash شما باید در مکان هایی مختلف در قالب نبردهایی گروهی و RPG به مبارزه با دشمنان شیطانی بپردازید و آن ها را نابود کنید. شخصیت ها و قهرمان های بازی هرکدام ویژگی ها و مهارت های مخصوصی دارند که با توجه به انتخاب ها و تاکتیک های مبارزاتی شما می توانند در نبردها به شما کمک کنند. برای دریافت آخرین نسخه Infinite Knights – Ash از اپلیکیشن برتر ، همین حالا به قسمت دانلودباکس مراجعه کنید و از طریق لینک های مستقیم سایت اقدام به دانلود این بازی کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.3

    • Bugs fixed
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران