نسخه جدید و آخر All Formulas برای اندروید

دسته بندی:

All Formulas v1.5.7 (Ad-Free) – اپلیکیشن مجموعه فرمول های علمی اندروید نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه برای اولین بار در ایران

تمامی ما از سال های ورود به مدرسه با درس ها و علوم مختلفی آشنا می شویم که برخی از آن ها به دلیل اهمیت بالایشان بیشتر از بقیه دورس مورد توجه هستند. ریاضی، فیزیک و شیمی محبوب ترین علم هایی هستند که هر دانشمند و یا فیلسوفی از ابتدا به درستی آن ها را یاد گرفته و هم اکنون نیز مشغول مطالشعان می باشد. همین گسترگی دروس اشاره شده نشان دهنده وجود فرمول های متعدد آن ها می باشد که به خاطر سپردن تمامیشان امکان پذیر نیست و در شرایط خاص ممکن است مهم ترین این فرمول ها را فراموش کنیم. اما هم اکنون می خواهیم که شما را با یک ابزار ساده و منحصر به فرد برای دسترسی به مجموعه فرمول هایی گسترده آشنا سازیم. All Formulas عنوان یک اپلیکیشن خاص برای دسترسی به تمامی فرمول های فیزیک ، ریاضی و شیمی می باشد که توسط DrishtiTech برای اندروید توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. تنها کافیست برنامه را نصب کنید و در هر زمان و مکانی به فرمول های اصلی و مهم دروس معرفی شده دسترسی داشته باشید. تمامی فرمول های موجود بر اساس درس آن ها در گروه هایی خاص قرار گرفته اند و تنها کافیست صفحه نمایش را لمس کنید تا هر کدامشان را به سادگی هر چه تمام تر مشاهده کنید. در دسته ی شیمی جدول مندلیف نیز گنجانده شده است تا هر گونه نیازی در محیطی بسیار ساده برطرف شود. بر خلاف بسیاری از اپ های مشابه موجود در مارکت های اندرویدی این برنامه هیچگونه نیازی به دسترسی اینترنت ندارد و همه چیز به صورت کاملا آفلاین در اختیار کاربران قرار می گیرد. علاوه بر این یک تابع خاص نیز برای جست و جوی فرمول ها موجود می باشد که دسترسی های لازم را هر چه سریع تر فراهم می کند.

اپلیکیشن All Formulas با برخورداری از مجموعه فرمول هایی مختلف در سه گروه گوناگون توانسته است اعتماد کاربران مختلفی را در سراسر جهان جلب کند و امتیاز 4.0 از 5.0 را توسط آن ها کسب نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه منتشر شده آن را بدون هیچ گونه تبلیغاتی از لینک های مستقیم وبسایت محبوب اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.5.7

    • - Minor bug fixed
    • - Improved performance
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران