دانلود Dadish 3 - بازی اکشن-آرکید پدر مهربان 3" اندروید مود

دسته بندی:

Dadish 3 v1.0.4 Mod – بازی اکشن و آرکید جذاب “نپدر مهربان 3” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (باز بودن همه سطوح) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Dadish 3 – پدر مهربان 3 سومین بازی از سری بازی های آرکید و اکشن Dadish است که مثل قسمت های قبلی در قالب یک بازی رایگان اما با قابلیت پرداخت درون برنامه ای عرضه شده است. سومین بازی از این مجموعه نیز توسط استودیوی Thomas K Young که درواقع توسط یک توسعه دهنده مستقل اداره می شود ساخته شده است. اپلیکیشن برتر به عنوان اولین وب سایت ایرانی در سطح وب اقدام به معرفی و آماده سازی سومین قسمت از سری بازی های Dadish کرده و آخرین نسخه آن را برای شما عزیزان تدارک دیده است. ما همچنین در کنار نسخه اصلی گوگل پلی یک نسخه مود شده هم برای شما در نظر گرفته ایم. ما همچنین در مطالب دیگری از سایت اپلیکیشن برتر قسمت های قبلی یعنی Dadish 1 و Dadish 2 را نیز معرفی و منتشر کرده بودیم و شما با کلیک روی نام آن ها می توانید این بازی ها را نیز دانلود کنید. اگرچه که این بازی ها به ظاهر ماجراجویانه هستند اما روند کلی آن ها طوری است که برای لذت بردن از آن ها نیاز زیادی به درگیر شدن با داستان بازی نیست. به همین خاطر باید گفت که برای تجربه قسمت سوم حتماً نیازی نیست که قسمت های قبلی را انجام داده باشید چرا که ماهیت اصلی بازی رون دگیم پلی چالش برانگیز آن است. با این حال اگر مایل باشید می توانید اول قسمت های 1 و 2 را تجربه کنید و سپس قسمت سوم را دانلود کنید.

بازی Dadish 3 درست مثل دو قسمت قبلی داستانی مشابه دارد. نقش اصلی بازی یک تربچه بامزه است که برخلاف ظاهر معصوم و بانمکی که دارد، یک پدر متعصب است! در قسمت های قبلی، او فرزندان خود را در اتفاقاتی عجیب گم کرده بود و برای پیدا کردن آن ها راهی سفری پرمخاطره آمیز شده بود. حالا در قسمت سوم، باری دیگر فرزندان او ناپدید می شوند! وقتی فرزندان این پدر برای یک سفر علمی سوار یک اتوبوس می شوند، دیگر خبری از آن ها نمی شود. پدر نگران بعد از پرس و جو و تحقیق متوجه می شود که بچه های او برای تبدیل شدن به یک سوپ تربچه ربوده شده اند! حالا این پدر قهرمان باید باری دیگر خیلی سریع برای پیدا کردن کودکانش وارد عمل شود. برای این کار او باید از مسیرهای سخت عبور کند و چالش های متعددی را پشت سر بگذارد و در سریع ترین زمان ممکن خود را به فرزندان دلبندش برساند! بازی Dadish 3 ساختاری کاملاً آرکید و پلتفرمر (Platformer) دارد. سازنده بازی به خاطر ویژگی های مهیج و روند نسبتاً چالش برانگیز بازی تصمیم گرفته تا این عنوان را جزو دسته بازی های اکشن قرار دهد. گرافیک و طراحی های بازی Dadish 3 کاملاً کارتونی و پیکسلی هستند و به همین خاطر بازی به صورت بهینه سازی شده عرضه شده و قابل نصب روی تقریباً اکثر دستگاه های اندرویدی است. اگر می خواهید بیشتر با سبک و سیاق بازی پدر مهربان 3 آشنا شوید می توانید ویدئوی تریلر یا تصاویر اسکرین شات آن را مشاهده کنید و سپس از بخش دانلودباکس اپلیکیشن برتر آخرین نسخه آن را دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.4

    • - Smaller directional buttons for tablets
    • - A better fix for the dialog box crash (sorry!)
    • - Fixed a bug that could cause Dadish to get stuck in walls
    • - Lots of minor bug fixes
    • Thanks for playing Dadish 3!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران