نسخه جدید و آخر Genshin Map برای اندروید

دسته بندی:

MapGenie: Genshin Impact Map v1.8.26 – اپلیکیشن نقشه بازی “نیروی گنشین” اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 6.99 دلار برای اولین بار در ایران

استفاده اسمارت فون های اندرویدی از سخت افزار قدرتمند شرایطی را فراهم ساخته است که بسیاری از توسعه دهندگان بازی های موفق و معروفی را برای این سیستم عامل ایجاد و معرفی کنند. برخی از این بازی ها علی رغم گرافیک بالا و فوق العاده در حالت جهان باز هستند؛ شیوه ای که ما برای اولین بار آن را در سری بازی های جی تی ای مشاهده کردیم! محبوبیت بالای این سبک از بازی ها باعث شده است که تا کنون شاهد عناوین مختلفی در این زمینه باشیم. یکی از معروف ترین بازی های این سبک در اندروید “نیروی گنشین” می باشد که توسط شرکت چینی miHoYo Limited ساخته شده و ما در پست های گذشته آن را در اختیار تان قرار داده ایم. این بازی که می توان آن را ترکیبی از چندین سبک مختلف بازی نظیر نقش آفرینی، اکشن و جهان باز دانست حجیم بوده و همانند دیگر بازی های open world مکان های مخفی و متنوع گوناگونی را دارد. به همین دلیل قصد داریم تا در این پست شما را با یک نرم افزار خاص در این زمینه آشنا کنیم! MapGenie: Genshin Impact Map عنوان یک اپلیکیشن نقشه بازی نیروی گنشین می باشد که توسط Map Genie توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. نرم افزار فوق به شما عزیزان کمک می کند که به تمامی جزئیات Teyvat دسترسی پیدا کرده و هر چیزی را سریعا شناسایی کنیم. مکان دقیق هر آن چیزی که به آن نیاز داشته باشید در این نقشه مشخص شده است که تعداد آن ها به بیش از 600 عدد می رسد. تمامی گزینه ها در 70 دسته متنوع قرار گرفته اند که نتایج نمایش داده شده را می توانید بر اساس آن ها فیلتر کنید. با استفاده از نوار جست و جو سریعا محل مورد نظر تان را یافته و بهترین نقاط را علامت گذاری کنید. برای حفظ هر چه بیشتر جزئیات پس از علامت گذاری نقاط یادداشت هایی را به آن ها اضافه کنید و مطمئن باشید که در مراجعه بعد به بازی فعالیت ها و گزینه های موجود در آن مکان را فراموش نخواهید کرد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه MapGenie: Genshin Impact Map اندروید :

  • یافتن بیش از 600 مکان مختلف نظیر Anemoculus، Chests و Shrines
  • قرار گرفتن تمامی مکان ها و گزینه ها در 70 دسته بندی مختلف و متنوع
  • حالت جست و جوی سریع تنها با وارد کردن ابتدای نام مکان
  • علامت گذاری مکان های مورد علاقه خود برای دسترسی سریع به آن ها
  • افزودن یادداشت ها با جزئیات کامل به مکان های مورد علاقه خود

اپلیکیشن MapGenie: Genshin Impact Map با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 6.99 دلاری منتشر شده است که همانند همیشه می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از لینک های مستقیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.8.26

    • Added some new icons for the 2.0 Inazuma update
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران