آخرین نسخه ــ پازل و فکری Escape Hunt

دسته بندی:

Escape Hunt: The Lost Temples Mod – بازی پازل اسکیپ هانت: معابد گم شده اندروید نسخه معمولی نسخه مود (حذف آگهی) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Escape Hunt: The Lost Temples نام یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی Neon Play برای دستگاه های موبایلی منتشر شده است. استودیو بازی سازی Neon Play یکی از استودیو های بازی سازی حرفه ای و سرشناس مارکت اندروید است که پیش از این هم تجربه ساخت بازی های فوق العاده ای مثل Idle Army Base، Scrapyard Tycoon Idle Game، Idle Air Force Base، Idle Egypt Tycoon و چندین و چند بازی فوق العاده دیگر را در مارکت اندروید داشته است و کارنامه بازی سازی بسیار موفقی دارد. اما Escape Hunt: The Lost Temples هم یکی از متفاوت ترین و هیجان انگیز ترین بازی های این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی یونیک و بسیار جذاب، تجربه کم نظیر و سرگرم کننده دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. Escape Hunt: The Lost Temples اساساً یک بازی اسکیپ روم یا اتاق فرار است. این بازی ها مدتی است که با استقبال گیمر ها همراه شده اند و توسعه دهندگان بازی های موبایلی هم این استقبال گیمر ها را به فال نیک گرفته اند و انواع و اقسام بازی های این سبک با تم های مختلف را روانه مارکت اندروید کرده اند. اما چیزی که باعث می شود تا Escape Hunt: The Lost Temples از دیگر بازی های هم رده خودش متمایز شود، طراحی آن است. علاوه بر یک گیم پلی عالی و بدون نقص، این بازی از یک فضای گرافیکی خارق العاده و مثال زدنی هم استفاده می کند که در حد و اندازه های بازی های کنسولی است. سطح بالای واقعگرایانه بودن این بازی و میزان توجه به جزئیات، Escape Hunt: The Lost Temples را در رده بهترین بازی های موبایلی این سبک قرار می دهد و بدون شک تجربه شگفت انگیزی را برای گیمر های علاقه مند به این بازی ها به ارمغان خواهد آورد.

در شروع، Escape Hunt: The Lost Temples یک داستان کوتاه را به شما ارائه می کند. از قرار معلوم، پروفسور Antoine LeBlanc در یک سفر اکتشافی در شهر Karnia در آسیای جنوبی گم شده است. اکنون، شما از سوی Royal Geographic Society به عنوان یک کارآگاه خبره استخدام شده اید تا این کیس را به عهده بگیرید و با تحقیق و تفحص سر از ته و توی ماجرا در بیاورید. برای شروع هم شما کارتان را از معبد Khemer آغاز می کنید. تمام این داستان در قالب یک کات سین سینمایی و دراماتیک برای شما بازگو می شود. این کات سین های سینمایی و دراماتیک از آغاز تا پایان بازی دائماً به شما نشان داده می شوند و باعث می شوند بازی یک حالت رازآلود را به خودش بگیرد که بسیار دلپذیر و لذت بخش است. علاوه بر این، صداگذاری های بازی هم به نحو احسن انجام شده اند و موسیقی های متن حماسی و رازآلود بازی شما را در بازی کردن غرق می کنند. پازل های بازی هم که در واقع همان تحقیقات کیس شما هستند و باید حل شوند، المان دیگری است که باعث می شود حس رازآلود بازی به شما منتقل شود. اگر بخواهیم خلاصه بگوییم، باید بگوییم توسعه دهندگان این بازی توانسته اند به شکل موفقیت آمیزی یک ماجراجویی رازآلود و پازلی را عرضه کنند و اینکار را توانسته اند با هوشمندی و خلاقیت تحسین برانگیزی انجام دهند. این بازی تجربه کاربری خوبی هم دارد. منوی بازی بسیار ساده طراحی شده است و سر در آوردن از آنها کار دشواری نخواهد بود. کنترل ها هم همچنین بسیار ساده طراحی شده اند و هر گیمری صرف نظر از تجربه گیمینگ خودش می تواند این بازی را به راحتی یاد بگیرد و در عرض چند دقیقه مشغول به بازی کردن شود. روی هم رفته، اگر بگوییم این بازی می تواند بازی شماره ۱ سبک اسکیپ روم در میان بازی های موبایلی باشد پر بیراه نگفته ایم و قطعاً ما آن را پیشنهادش می کنیم. Escape Hunt: The Lost Temples امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست آورده است و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.neonplay.escapehunt1 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.4

    • “After much effort, we have implemented minor bug fix improvements to aid you with the most fiendish puzzles that lie within. Good luck my friend” ~ Professor Antoine LeBlanc
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران