دانلود نسخه آخر PolygonFantasy

دسته بندی:

Polygon Fantasy: Diablo-like Action RPG v0.50.0 Mod – بازی نقش آفرینی و ماجراجویانه “فانتزی چندضلعی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آنلاین

Polygon Fantasy: Diablo-like Action RPG – فانتزی چندضلعی بازی سرگرم کننده و خوش ساختی در سبک نقش آفرینی (RPG) از استودیوی Alda Games کشور جمهوری چک سازنده بازی های The walking zombie: Dead city ، The Walking Zombie 2: Zombie shooter و World War Polygon: WW2 shooter است که به شکل یک بازی رایگان منتشر شده است. این بازی یکی از عناوین انحصاری سیستم عامل اندروید است که در زمان انتشار فقط و فقط برای سیستم عامل اندروید عرضه شد. مثل همیشه این بار هم برای اولین بار در ایران یک بازی دیگر را به محض انتشار در سطح وب آماده سازی کرده ایم و آن را به صورت تست شده و رایگان برای شما عزیزان آماده سازی کرده ایم. استودیوی Alda Games به ساخت و انتشار بازی هایی با طراحی های موسوم به Polygon شهرت دارد و به نظر می رسد تلاش این استودیو تبدیل شدن به سمبل چنین طراحی ها و ایده پردازی هایی است. به جز یک مورد، تمامی دیگر آثار عرضه شده توسط این شرکت بازی سازی با طراحی های به اصطلاح چندضلعی منتشر شده اند. بازی Polygon Fantasy: Diablo-like Action RPG هم در دسامبر 2021 به صورت رسمی و در قالب یک بازی آزمایشی و دسترسی زودرس (Early Access) عرضه شد، با همان زبان طراحی بازی های قبلی ساخته شده است.

Polygon Fantasy: Diablo-like Action RPG دقیقاً مثل نامی که دارد یک عنوان تماماً فانتزی و خیال پردازانه با طراحی هایی چندضلعی است. پبه همین خاطر به نظر می رسد اسمی بهتر از فانتزی چندضلعی برای این عنوان وجود نداشته باشد! با اینکه این بازی یک بازی ماجرایی و داستانی به حساب می آید اما شاید بهتر باشد به خاطر کلیشه ای بودن خط داستانی آن زیاد به محتوای ماجرایی اش بسنده نکنیم چرا که داستان تکراری و همیشگی نبرد قهرمانان با نیروهای شیطانی یک بار دیگر در این بازی هم به کار برده شده است. این بازی در حقیقت در سبک اکشن – نقش آفرینی عرضه شده است. در Polygon Fantasy: Diablo-like Action RPG شما در نقش قهرمانانی هستید که برای نجات بشریت باید با فداکاری و شجاعت به مقابله با دشمنان انسان ها که نیروهای اهریمنی هستند بروید. عنوان بازی یعنی Diablo-like Action RPG هم نشان دهنده این است که سبک کلی بازی با اقتباس از فرانچایز معروف Diablo ساخته شده است. این عنوان یک Fast-paced Action است که در آن مبارزات سریع، زد و خوردهای بسیار و افکت های بصری زیادی وجود دارند. تم بازی کاملاً فانتزی بوده و همه چیز در آن حالت خیالی دارند. از شخصیت پردازی های قهرمانان گرفته تا دشمنان، تا سرزمین هایی که شما باید در آن ها به مقابله و مقاومت کردن در برابر هجوم دشمنان بپردازید، همگی آیتم های متعددی از عناصر فانتزی دارند. با تمام این تفاسیر، بازی Polygon Fantasy: Diablo-like Action RPG یک عنوان سرگرم کننده و هیجان انگیز به حساب می رود و روند جذاب گیم پلی و چالش های متنوع داخل آن می تواند علاقه مندان به سبک های نقش آفرینی را مدت ها سرگرم کند. در ادامه می توانید از طریق لینک های مستقیم اپلیکیشن برتر این بازی را به رایگان دانلود کنید و روی دستگاه اندرویدی تان تجربه کنید.

نکته: Polygon Fantasy آنلاین بوده و برای اجرای صحیح آن می بایست قبل از ورود به بازی IP خودتان را تغییر دهید.



  • تغییرات نسخه 0.50.2

    • Bug-fixing and crash-fixing release for your better experience!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران