دانلود نسخه کامل Mayor Match

دسته بندی:

Mayor Match: Town Building Tycoon & Match-3 Puzzle v1.1.106 Mod – بازی مدیریتی و شهرسازی ”شهردار” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (لایو بی نهایت کم نشدن وسایل) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Mayor Match – شهردار عنوانی از یک بازی سرگرم کننده در سبک مدیریتی و شهرسازی از دسته بازی های پازل است که به صورت رایگان با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای توسط استودیوی مطرح و خوش نام G5 Entertainment کشور سوئد برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است. این بازی با نام کامل Mayor Match: Town Building Tycoon & Match-3 Puzzle در گوگل پلی در دسترس قرار گرفته است. اپلیکیشن برتر مثل همیشه برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی این بازی را نیز برای شما عزیزان تدارک دیده و اقدام به آماده سازی و عرضه آخرین نسخه آن به همراه یک نسخه مود شده کرده است. استودیوی G5 Entertainment به طور حرفه ای روی ساخت بازی های سبک پازلی و ماجراجویانه فعالیت دارد و تا به امروز عناوین معروف و پرمخاطبی را در همین سبک عرضه کند. یکی از ویژگی ها یا شاید بتوان گفت یکی از سمبل ها و المان های اصلی بازی های این توسعه دهنده ترکیب سبک های مختلف با گیم پلی سبک Match 3 Puzzle است. این یعنی در تقریباً تمام بازی های مشهور این سازنده شاهد یک بخش جداگانه پازلی از نوع بازی های جورچین 3 تایی هستیم. در بازی که در این مطلب هم قصد معرفی آن را داریم این مورد وجود دارد. بازی Mayor Match: Town Building Tycoon & Match-3 Puzzle با اینکه سبکی نسبتاً متفاوت تر از دیگر بازی های این شرکت بازی سازی دارد اما باز هم در آن شاهد استفاده از یک بخش Match 3 هستیم.

در بازی Mayor Match: Town Building Tycoon & Match-3 Puzzle شما در نقش یک شهردار هستید که تصمیم دارد تا شهر خود را ارتقاء داده و گسترش دهد. این قسمت از بازی که مهم ترین قسمت آن است درست مثل دیگر بازی های سبک مدیریتی و شهرسازی است. شما در این بازی وظیفه دارید تا با ساخت و توسعه ساختمان ها، مراکز مختلف و بسیاری موارد دیگر شهر خود را بسازید و آن را به شهر رویایی که همیشه دوست داشتید داشته باشید تبدیل کنید. اما شما برای این کار به منابع مالی نیاز دارید که این منابع از طریق حل کردن پازل های جورچین 3 تایی در بازی به دست می آیند. در این قسمت شما باید با کنار هم قرار دادن آیتم های مشابه به شکل ستونی یا ردیفی امتیاز کسب کنید و در کنار سرگرم شدن، با کمک این امتیازها منابع کافی برای خرید و تهیه چیزهای مختلف در بازی را برای خود آماده سازی کنید. بازی Mayor Match: Town Building Tycoon & Match-3 Puzzle با گرافیک کارتونی اما فانتزی و جذابی که دارد می تواند توجه هر کسی را به خود جلب کند. استفاده از آیتم های رنگارنگ و شاداب باعث شده تا این بازی حس و حال پرنشاطی داشته باشد. پس اگر به دنبال یک بازی مدیریتی، پازلی و سرگرم کننده هستید بهتر است Mayor Match: Town Building Tycoon & Match-3 Puzzle را از دست ندهید و همین حالا از دانلود باکس اپلیکیشن برتر آخرین نسخه اش را به رایگان دریافت کرده و روی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.g5e.mayor.match.city.builder.android را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.1.106

    • This update fixes the game crashing issue. Download this FREE update and continue building the best place to live ever!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران