جدیدترین نسخه PDF Manager

دسته بندی:

PDF Manager & Editor: Split Merge Compress Extract v35.0 – ابزار چند کاره ویرایش فایل های پی دی اف نسخه حرفه ای و کامل برنامه با دسترسی به تمامی قابلیت ها

فایل های pdf از جمله پر استفاده ترین و محبوب ترین نوع فایل ها هستند و برای مقاصد مختلفی از آن ها استفاده می شود. این فایل ها مخصوصا برای نگهداری اسناد ساخته شده اند و اشتراک گذاری اسناد با آنها بسیار آسان و سریع صورت می‌گیرد چرا که حجم این فایل ها کم است و محتوایی که درون آنها قرار دارد فارغ از نوع سیستم عامل در هر دستگاهی به صورت یکسان نمایش داده می شود که همین فایل های pdf را برای اشتراک گذاری اسناد، کتاب‌ها، جزوات و انواع متون دیگر مناسب می کند. به دلیل استفاده زیادی که از فایلهای pdf داریم ممکن است در بعضی مواقع نیاز به ویرایش این فایل ها داشته باشیم. به همین خاطر به یک ابزار مخصوص احتیاج داریم که با آن بتوانیم ویرایش ها را بدون نیاز به کامپیوتر روی گوشی هوشمند یا تبلت خود انجام دهیم. امروز در اپلیکیشن برتر با یک برنامه در خدمت شما هستیم که چنین امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. PDF Manager & Editor: Split Merge Compress Extract عنوان یک اپلیکیشن برای اعمال ویرایش های مختلف روی فایل های پی دی اف، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Offiwiz توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با این برنامه می توانید فایل های pdf را به فایل های کوچکتر تقسیم بندی کنید و هر چند صفحه از آن را به یک فایل جداگانه تبدیل نمایید. امکان استخراج یک صفحه از pdf به صورت جداگانه نیز وجود دارد. با استفاده از این برنامه می توانید حجم فایل های pdf خود را کاهش داده و آنها را برای اشتراک گذاری با دیگران یا ارسال با ایمیل بهینه سازی کنید. علاوه بر این در صورت نیاز می توانید با این برنامه روی pdf های خود واترمارک قرار داده و از کپی شدن آن ها جلوگیری نمایید. همچنین می توانید فایل های pdf خود را به فرمت های دیگر تبدیل کرده و یا آنها را به زبان‌ های دیگر ترجمه کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه PDF Manager & Editor: Split Merge Compress Extract اندروید:

  • قابلیت تقسیم بندی فایل های پی دی اف به چندین فایل جداگانه
  • امکان استخراج یک صفحه خاص از پی دی اف
  • قابلیت ادغام فایل های پی دی اف با یکدیگر
  • امکان قرار دادن واتر مارک روی فایل های پی دی اف
  • کاهش حجم و فشرده سازی پی دی اف
  • قابلیت تبدیل فایل های پی دی اف به فرمت های دیگر
  • امکان ترجمه فایل های پی دی اف

اپلیکیشن PDF Manager & Editor: Split Merge Compress Extract یک ابزار چند کاره است که با استفاده از آن میتوانید از نرم افزارهای کامپیوتری بی نیاز شده و ویرایش های پایه ای مورد نیاز خود را روی فایل های pdf با سرعت بالا و به صورت آسان انجام دهید. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 2.9 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه حرفه ای این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 35.0

    • - Minor bugs fixed
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر Polaris Office

نسخه جدید و آخر Polaris Office

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران