Idle Island Tycoon: Survival - بازی ساخت و توسعه جزیره مود

دسته بندی:

Idle Island Tycoon: Survival v2.7.0 Mod – بازی اکشن، آرکید و مدیریتی“نبرد تانک ها 2” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (الماس و منابع بسیار زیاد) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Idle Island Tycoon: Survival – ساخت و توسعه جزیره یا تاجر جزیره دار اولین بازی منتشر شده توسط استودیوی اسپانیایی Atalana Games SL است که به شکل رایگان برای سیستم عامل اندروید ساخته و عرضه شده است. این بازی در سبک شبیه سازی و مدیریتی طراحی شده و المان هایی از بازی های Idle , Tycoon و کلیکر دارد. برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اپلیکیشن برتر اقدام به معرفی و عرضه این عنوان برای شما دوستان و علاقه مندان به این سبک از بازی ها کرده و آخرین نسخه آن را در کنار یک نسخه مود شده انحصاری برای دانلود فراهم سازی کرده است. این بازی زیبا با ساختاری جذاب و روندی سرگرم کننده باعث شده تا شما با یک عنوان تکامل یافته و حرفه ای در سبک Idle Tycoon سر و کار داشته باشید. استودیوی Atalana Games به خوبی از اشتباهات استودیوهای همکار درس گرفته و با آنالیز دقیق توانسته از نقاط ضعف و قوت بازی های مشابه بهترین استفاده را کند. Idle Island Tycoon: Survival از نظر استانداردهای این سبک تقریباً کامل و بدون نقص طراحی شده و از این نظر باید سازنده این بازی را که اولین پروژه آن ها نیز است تحسین کرد. در ادامه با اپلیکیشن برتر همراه باشید تا با یکدیگر نگاهی کلی به ویژگی های اصلی این بازی دوست داشتنی بی اندازیم.

Idle Island Tycoon: Survival همانطور که از نامش نیز مشخص است یک بازی شبیه سازی و مدیریتی است که در آن درست مثل تمام بازی های عرضه شده در سبک Idle و Tycoon شما در نقش یک سرمایه دار هستید. اما این بازی رویکرد جالب تری نسبت به خیلی از بازی های کلیشه ای و تکراری این سبک داشته است. این بازی با داستانی جالب که شروعی جذاب برای آن رقم زده ترکیب شده است. داستان در رابطه با گروهی از انسان هاست که وقتی با هواپیما در حال سفر بر فراز اقیانوس بودند به خاطر یک سانحه سقوط می کنند و بازماندگان موفق می شوند تا خودشان را به یک جزیره احتمالاً ناشناس برسانند. حالا شما باید در نقش رهبر این انسان ها در این جزیره دورافتاده برای بقاء تلاش کنید. از جایی که شما از رسیدن کمک نا امید شده اید تصمیم می گیرید تا خودتان با استفاده از توانایی ها و منابعی که در جزیره وجود دارد زندگی کنید. برای این کار شما می توانید خانه ها و سازه های گوناگون بسازید و آن ها را ارتقاء دهید. به همین ترتیب شما می توانید جزیره را توسعه داده و شرایط را برای بقاء فراهم کنید. زمانی که موفق به راه اندازی یک دهکده در این جزیره می شوید شما می توانید به جزایر هم جوار سفر کنید و آن ها را نیز به مکانی مناسب برای زندگی تبدیل کنید! مأموریت ها و مسئولیت های زیادی در Idle Island Tycoon: Survival در انتظار شما هستند. پس خودتان را برای یک ماجراجویی جالب و مدیریتی آماده کنید! جزیره خودتان را بسازید و آن را همانطور که می خواهید گسترش دهید تا به بزرگترین سرمایه دار جزیره دار تبدیل شوید! برای دانلود آخرین نسخه این بازی کافیست از طریق لینک های مستقیم اپلیکیشن برتر که در ادامه همین مطلب برای شما آماده سازی شده اند استفاده کنید.



  • تغییرات نسخه 2.7.0

    • Dear survivors… Summer is already here so we brought a new update!🏊‍♀️🏄‍♂️
    • 🌼We fixed all the errors that Android 12 was causing in our idle game!
    • 🌞New animation for the buildings have been added!
    • 🌈This update is full of new animations… a new one has been added to the interface buttons!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران