دانلود نسخه جدید Endel برای اندروید

دسته بندی:

Endel: Focus, Relax, and Sleep soundscapes v3.50.446 – اپلیکیشن تولید صدای سفارشی آرام بخش اندروید نسخه آنلاک و کامل برنامه به ارزش 89.99 دلار برای اولین بار در وب سایت های فارسی زبان

استرس، عدم تمرکز، نداشتن آرامش و… مشکلاتی هستند که بسیاری از انسان ها در طول زندگی شان بار ها و بار ها با آن ها رو به رو می شوند. گاها چنین مشکلاتی برای لحظاتی به وجود آمده و سپس از بین می روند اما برخی از افراد به دلیل داشتن سبک زندگی نادرست به طور مداوم نا آرام بوده و نمی توانند زندگی خود را به درستی مدیریت کنند! یکی از مهم ترین مواردی که به تمامی ما کمک می کند زندگی آرام و شادی داشته باشیم دور بودن از عوامل استرس زا و ناراحت کننده می باشد. تا به کنون وب سایت اپلیکیشن برتر نرم افزار های مختلفی را در این زمینه معرفی کرده است که هر کدام شان به نوعی تاثیر گذار هستند؛ اما باید بدانید که دیگر نرم افزار های تولید کننده صدای سفید و یا صدای طبیعت و هم چنین موسیقی در حد مطلوب تسکین دهنده نیستند! Endel: Focus, Relax, and Sleep soundscapes عنوان یک اپلیکیشن اندروید تولید صدای سفارشی آرام بخش می باشد که توسط Endel Sound GmbH توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. یکی از مهم ترین مواردی که باعث خاص شدن این نرم افزار شده است الگوریتم اختصاصی آن می باشد به گونه ای که صدا های تولید شده توسط آن کاملا شخصی سازی شده و مخصوص به شما می باشد. تمامی صدا ها در زمان واقعی تولید و هیچ گاه صدا های تکراری دریافت نخواهید کرد. فرکانس و طیف صوتی موجود به گونه ای تنظیم شده که تاثیر مستقیم و به سزایی بر ذهن کاربر می گذارد که می توان آن را بی نظیر دانست. تیم توسعه دهنده متناسب با امکانات موجود چهار حالت متنوع آرامش، تمرکز، خواب و فضای باز را در این اپ هوشمند قرار داده است که هر کاربر متناسب با نیاز هایش می تواند از آن ها استفاده کند. با توجه به مشکلات تان تنها کافی است یک حالت را انتخاب نموده و به صدای دیوایس خود گوش فرا دهید تا در مدت زمانی کوتاه شاهد از بین رفتن افکار پریشان باشید. علاوه بر این استفاده مداوم از این نرم افزار باعث می شود سبک زندگی شما تغییر کرده و علاوه بر داشتن روابطی بهتر عادات خود را در وجود تان نهادینه کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Endel: Focus, Relax, and Sleep soundscapes اندروید :

  • تکنولوژی فوق العاده برای ایجاد صدا های آرام بخش
  • ایجاد صدا ها در زمان واقعی و متناسب با نوع شخصیت تان!
  • چهار حالت مختلف برای رفع نیاز ها
  • تاثیر مستقیم صدا های تولیدی بر ذهن برای افزایش کارامدی
  • تجربه یک خواب عمیق و تمرکز بر فعالیت ها تنها با گوش دادن به اسمارت فون
  • افزایش دهنده مثبت اندیشی و ارتعاشات خوب در وجود کاربر
  • نهادینه کردن عادات خوب در وجود شما

اپلیکیشن Endel: Focus, Relax, and Sleep soundscapes با بهره مندی از یک تکنولوژی فوق العاده و اختصاصی در زمینه از بین بردن استرس و اضطراب توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 89.99 دلاری در گوگل پلی منتشر شده و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را کسب کند؛ که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 3.50.446

    • Cozy up, It’s Rainy Outside. Our latest soundscape is dripping with the relaxing patter of rain and oceans — a form of naturally occurring pink noise known to aid sleep.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر SleepTown

نسخه جدید و آخر SleepTown

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران