دانلود آخرین نسخه شبیه سازی Papers, Please

دسته بندی:

Papers, Please v1.4.0 – بازی شبیه ساز و خلاقانه “مدارک لطفاً” برای اندروید نسخه خریداری شده بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما تست شده با اجرای آفلاین

Papers, Please – مدارک لطفاً نام بازی رسمی استودیوی Lucas Pope برای دستگاه های اندرویدی است که ابتدا نسخه اصلی آن برای پلتفرم PC از طریق فروشگاه Steam عرضه شده بود و بالاخره بعد از مدت ها انتظار نسخه پورت شده آن توسط استودیوی سوئدی 3090 برای اندروید نیز عرضه شد. این بازی با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی در معرض فروش قرار گرفته است اما اپلیکیشن برتر مفتخرانه اعلام می کند که برای اولین بار در ایران نسخه خریداری شده و کامل این بازی را تهیه و به صورت انحصاری برای شما دوستان منتشر می کند. شما بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای و به شکل کاملاً رایگان می توانید نسخه پولی این بازی را به شکل رایگان و بدون محدودیت تجربه کنید. Papers, Please یک بازی خلاقانه و بسیار زیبا است که به محض انتشار توجه بسیاری ها را به خود جلب کرد. اولین نسخه رسمی بازی در سال 2013 برای Windows عرضه شد و مدتی بعد نسخه iOS آن نیز منتشر شد. اما نسخه اندرویدی بازی با اختلاف زمانی خیلی بیشتری عرضه شد و این مسئله باعث شد تا بازیکنان اندرویدی سال ها در انتظار آن باشند. خوشبختانه بالاخره شاهد انتشار این بازی برای سیستم عامل های اندرویدی هستیم و شما می توانید این بازی را از اپلیکیشن برتر به شکل رایگان دریافت کنید. بازی Papers, Please به خاطر ماهیت متفاوت و خلاقانه ای که دارد موفق شده تا امتیاز کامل 10 از 10 را از فروشگاه استیم و امتیاز 4.8 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد. این بازخورد بی نظیر نشان دهنده محبوبیت بالای این بازی دارد. در ادامه با اپلیکیشن برتر همراه باشید تا شما را بیشتر با این اثر هنری جذاب آشنا کنیم.

بازی Papers, Please یک شبیه ساز بسیار جالب و خوش ساخت اما در عین حال ساده و بی آلایش است که در آن شما در نقش یک مأمور و بازرس مهاجرتی هستید که وظیفه او تأیید یا رد صلاحیت مهاجران است. داستان در بازه زمانی اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 میلادی دنبال می شود. داستان در رابطه با دو ایالت هم مرز کومونیست روایت می شود که برای مدت 6 سال با یکدیگر در جنگ بوده اند. این دو ایالت Kolechia و Arstotzka نام دارند که در حقیقت دو نام غیرواقعی و ساختگی هستند. اما با توجه به جریانات کلی بازی از جمله داستان، تم و ماهیت کلی جریانات بازی، باید گفت که در حقیقت این دو ایالت همان آلمان غربی و آلمان شرقی هستند. بعد از این جنگ، مردم از سمت شرق به سمت غرب مهاجرت می کنند اما در بین افرادی که می خواهند مهاجرت کنند کسانی هستند که به صورت غیرقانونی و یا برای مقاصد تهدیدآمیز قصد سفر به ایالت همسایه را دارند. حالا شما باید با دیدن مدارک این افراد و بررسی چیزهای مختلف که اکثراً با نکات ریز در بازی مشخص می شوند تصمیم بگیرید که چه کسانی حق عبور از مرز را دارند و چه کسانی صلاحیت کافی را ندارند. در طول بازی هر از گاهی دستورهایی از مقامات بالا برای شما ارسال می شود تا دستورالعمل های جدید را متوجه شوید. برخی از این دستورالعمل ها شامل عدم اجازه ورود بعضی از افراد از نقاط مشخص یا ویژگی هایی خاص هستند. این شما هستید که در بازی Papers Please باید تصمیمات درستی بگیرید و انتخاب های هوشمندانه داشته باشید. فهمیدن اینکه چه کسی مدارک واقعی اش را به شما ارائه می دهد با کسی که مدارک جعلی را به شما می دهد سخت و نکته بینانه است. بنابراین باید با تمام هوش و ذکاوت خود همه چیز را از هر مهاجر بررسی کنید و سپس انتخاب کنید که چه کسی می تواند از مرز عبور کند و چه کسی نمی تواند. رویکرد جالب بازی در طراحی ساده اما چالش برانگیزی که دارد باعث شده تا Papers Please به یکی از متفاوت ترین بازی های جذاب و البته بسیار کم حجم اخیر تبدیل شود. اگر به دنبال تجربه یک بازی سرگرم کننده و خلاقانه با روندی متفاوت هستید Papers Please را از دست ندهید و همین حالا از بخش دانلودباکس اپلیکیشن برتر آخرین نسخه اش را به شکل خریداری شده و رایگان دریافت کنید. جالب است بدانید که بازی Papers, Please موفق به کسب جوایز متعددی همچون BAFTA Games Award for Strategy and Simulation و Peabody Award – Digital and Interactive Storytelling شده است و جزو پرافتخارترین بازی های ویدئویی یک دهه اخیر محسوب می شود.

نکته: این بازی فقط روی دستگاه های 64 بیتی از نوع ARM64 نصب و اجرا می شود.



  • تغییرات نسخه 1.4.0

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران