نسخه کامل و آخر UniMote برای اندروید

دسته بندی:

UniMote v1.3 – یونیموت : ابزار کاربردی کنترل از راه دور همه تلویزیون های سنتی و مدرن با مادون قرمز و اتصال وای فای! نسخه آنلاک شده و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

UniMote – Universal Smart TV Remote Control از بهترین برنامه های کنترل هوشمند تلویزیون از راه دور بدون کنترل فیزیکی و توسط موبایل اندرویدی شماست که توسط استودیوی SensusTech LLC به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و هم اکنون نسخه کامل آن پیش روی شما قرار دارد. آیا تا به‌حال این اتفاق برایتان افتاده است که نیاز به یک کنترل از راه دور برای تلویزیون خود داشته باشید؟ چیزی به غیر از کنترل خود تلویزیون که قابلیت‌های بیشتری هم داشته باشد؟ پس با ما همراه باشید تا برنامه یونیموت را به شما معرفی کنیم. این برنامه توسط کمپانی Peel Technologies ساخته شده است که در کالیفرنیا مستقر بوده و برنامه‌های مختلفی برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها ارائه کرده است. تمرکز این شرکت بر ساخت برنامه‌هایی است که امکان کنترل از راه دور بسیاری از دستگاه‌ها و لوازم هوشمند را ارائه می‌دهند. برنامه UniMote هم به همین صورت است و به شما این امکان را می‌دهد که تلویزیون خود را با استفاده از دستگاه اندروید خود از راه دور کنترل کنید. این برنامه برای تلویزیون‌هایی مانند Android TV, Roku, Fire TV, Sony و… قابل استفاده است اما اگر کنترل مخصوص خود تلویزیون را دارید چرا به خودتان زحمت نصب این برنامه و استفاده از آن را بدهید؟!

مزایای استفاده از برنامه UniMote – Universal Smart TV Remote Control اندروید :

  • احتمالا بسیاری از مواقع پیش آمده است که کنترل تلویزیون تان گم شده باشد ؛ اما گوشی هوشمند شما همیشه در نزدیکی‌تان است بنابراین دیگر نگران گم شدن کنترل باشید.
  • برنامه UniMote ویژگی‌های بیشتری از جمله Screen Mirroring, Smart Sharing و ScreenCast دارد. همان‌طور که می‌دانید استفاده از این قابلیت‌ها با استفاده از کنترل خود تلویزیون امکان‌پذیر نیست.
  • شما در کار با گوشی هوشمند خود واردتر هستید. بنابراین بهتر می‌توانید از قابلیت‌های آن استفاده کنید.
  • با استفاده از این برنامه می‌توانید ویدیوی مخصوص به خود را با استفاده از نرم‌افزارهای ادیت ویدیو درست کنید و آن را روی صفحه‌ای بزرگ‌تر مانند تلویزیون تماشا کنید.
  • سازنده این برنامه به محیط زیست هم کمک کرده است! زیرا با استفاده از آن دیگر نیازی به خریدن باتری برای تلویزیون خود نخواهید داشت.
  • این برنامه رابط کاربری آسانی دارد تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.
  • با UniMote می‌توانید تلویزیون هوشمند خود را با استفاده از WiFi و تلویزیون غیرهوشمند خود را با استفاده از IR Blaster کنترل کنید.
  • این برنامه روی اکثر برندهای تلویزیون قابل استفاده است.
  • کنترل از راه دور با استفاده از برنامه UniMote – Universal Smart TV Remote Control، شخصی‌سازی شده است و می‌توانید تعامل بهتری با آن برقرار کنید.

اپلیکیشن UniMote – Universal Smart TV Remote Control تا به امروز 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا از گوگل پلی دریافت شده و بسیاری از کاربران توانسته‌اند از این برنامه استفاده کنند و کنترل از راه دور تلویزیون خود را با امکانات بیشتری تجربه کنند و کاملا راضی هستند. البته برخی از کاربران هم با مشکلاتی در استفاده از آن روبه‌رو شده‌اند و شما به عنوان یک شخص که دنبال یک برنامه برای کنترل از راه دور تلویزیون خود هستید مطمئنا این برنامه کم حجم ارزش امتحان کردن و به اشتراک گذاری نظرتان در موردش را داراست و می توانید نسخه کامل اش را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن برتر دریافت کنید.

توجه: برای دستگاه‌های تلویزیون مادون قرمز سنتی، دستگاه اندرویدی با بلستر IR داخلی مورد نیاز است ؛ اما برای اتصال آن به دستگاه‌های تلویزیون هوشمند، تلویزیون و دستگاه اندروید باید به یک شبکه متصل باشند.



  • تغییرات نسخه 1.3

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران