دانلود نسخه جدید Purrfect برای اندروید

دسته بندی:

Purrfect Spirits v1.3.3 Mod – بازی شبیه سای جالب “روحیه گربه ای” اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Purrfect Spirits – روحیه گربه ای یک بازی جدید سرگرم کننده در سبک بازی های شبیه سازی از استودیوی بازیسازی HARAPECORPORATION Inc برای اندروید می باشد که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است و ما امروز قصد معرفی آخرین آپدیت اش را حضور شما کاربران همیشگی اپلیکیشن برتر داریم. داستان بازی به این گونه است که شما نوری سفید می بینید و ناگهان خود را در حالتی پیدا می کنید که تبدیل به یک روح شده اید. شما نمی دانید این اتفاق چگونه برای شما افتاده است و یا چگونه به اینجا آمده اید؛ تنها چیزی که می دانید این است که باید وقت خود را بگذرانید و از گربه های بامزه و زیبایی که هرروز از خانه شما بازدید می کنند استقبال کنید. با استفاده از غذاهای مخصوصی که در اختیار دارید به گربه ها غذا دهید، وسایل سرگرمی زیبا برای سرگرم کردن این گربه های جذاب بخرید و اتاق خود را با طرح های رنگارنگ و زیبا نقاشی کنید تا محیط بهتر و جذاب تری داشته باشید. در این میان امکان دیدار گربه های نادر و کمیاب نیز از خانه شما وجود خواهد داشت؛ پس سعی کنید بهترین وسایل و دکور را برای پذیرایی از آنها تهیه کنید. اگر شما هم از طرفداران بازی های شبیه سازی هستید و به بازی Purrfect Spirits علاقه پیدا کرده اید، همین حالا آن را دانلود کرده و نظرتان را در مورد آن با ما به اشتراک بگذارید.

بازی Purrfect Spirits تاکنون بیشتر از 1,000,000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا دانلود شده و توانسته امتیاز بسیار خوب 4.5 از 5.0 را از مجموع بیش از 158 هزار رای بدست آورد. در این بازی به اهداف مشخص شده برسید تا با باز کردن سبک های مختلف برای داستان اصلی و فرعی بازی و یادگیری در مورد اهمیت دادن به گربه ها، تجربه ای زیبا و سرگرم کننده از این بازی به همراه داشته باشید. شما قادرید تا ابتدا تصاویر و ویدئو گیم پلی بازی را مشاهده کنید و سپس در صورت تمایل نسبت به دانلود نسخه ی معمولی و مود بازی به صورت رایگان از سرور های پرسرعت اپلیکیشن برتر اقدام نمایید. همانطور که ذکر شده، این بازی به صورت آفلاین تست شده و بدون هیچگونه مشکل اجرا گردیده است.

تغییرات نسخه v1.2.9 :

* رفع برخی باگ های جزئی بازی



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران