نسخه جدید و آخر Orixo Hex برای اندروید

دسته بندی:

Orixo Hex v1.0.5 Mod – بازی پازلی سرگرم کننده و کم حجم “اوریکسو هکس” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (باز بودن نسخه کامل قفل سطوح راهنمایی نامحدود) تست شده با اجرای آفلاین

Orixo Hex – اوریکسو هکس یکی دیگر از بازی های خوش ساخت و خلاقانه استودیوی Logisk در سبک بازی های پازلی و فکری است که به شکل رایگان اما محدود برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است. این استودیوی کانادایی پیش تر نیز بازی های مشابهی مثل Hexio را برای سیستم عامل اندروید توسعه داده بود و به نظر می رسد با توجه به کارنامه آثار قبلی، این توسعه دهنده در نظر دارد تا به بزرگترین و فعال ترین شرکت بازی سازی در حوزه ساخت بازی های فکری و پازلی مینیمال تبدیل شود چرا که تا به امروز تقریباً تمام آثار منتشر شده توسط Logisk در همین سبک و سیاق طراحی شده اند. بازی Orixo Hex درواقع نسخه دوم از سری بازی های Orixo است که با ماهیتی شبیه به نسخه اول طراحی و توسعه یافته است. اپلیکیشن برتر مفتخرانه اعلام می کند که یک بار دیگر برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی یک بازی دیگر برای شما عزیزان کرده است. ما این بازی را در دو نسخه اصلی و مود شده تدارک دیده ایم و شما می توانید هر نسخه ای را که خواستید را به شکل رایگان و تست شده از سرور اپلیکیشن برتر دریافت کنید.

Orixo Hex یک عنوان مینیمالیستی در سبک پازلی است که در آن شما باید مراحلی به ظاهر ساده اما فکری و به نوبه خود چالش برانگیز را پشت سر بگذارید. کلیت بازی ساده و پیش پا افتاده به نظر می رسد و یادگیری روند آن نیز آسان است. به گفته سازنده این بازی با همان مکانیزم های اصلی نسخه قبلی طراحی شده و از این نظر باید گفت اگر قبلاً نسخه اول را تجربه باشید احتمالاً خیلی سریع تر با این نسخه نیز ارتباط لازم را برقرار خواهید کرد. Orixo Hex تجربه ای جذاب و در عین حال آرامش بخش از یک بازی فکری و پازلی است. هدف شما در طول این بازی که 180 مرحله دارد، پر کردن خانه های شش ضلعی در بازی است. برای این کار شما باید طبق آموزش اولیه و مطابق با مکانیزم بازی مراحل بازی را انجام دهید. در مراحل اولیه بازی می توانید روند و ماهیت گیم پلی و مکانیزم آن را متوجه شوید. بازی دارای 9 تم جالب و سه موسیقی متن شنیدنی و بسیار آرامش بخش دارد. گرافیک زیبا و فانتزی بازی هم بدون شک یکی دیگر از نقاط عطف این بازی محسوب می شود که حس و حال خیلی خوبی به مخاطب القا می کند. در کنار تمام این ویژگی های عالی، حجم بسیار کم بازی نیز شما را متعجب خواهد کرد. سازنده بازی معتقد است که با انجام Orixo Hex می توانید قوه خلاقیت و تمرکز خود را تقویت کنید. پس اگر به دنبال این هستید که با یک بازی ساده اما سرگرم کننده ذهن خود را به چالش بکشید بازی اوریکسو هکس یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود. همین حالا می توانید از بخش دانلودباکس اپلیکیشن برتر این عنوان را به شکل رایگان در دو حالت معمولی و مود شده دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.5

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران