نسخه جدید و آخر Duplicate Contacts Fixer برای اندروید

دسته بندی:

Duplicate Contacts Fixer and Remover v4.1.9.19 – پاکسازی گوشی از مخاطبین تکراری نسخه پرمیوم برنامه با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها

اطلاعات بسیاری روی گوشی‌های هوشمند هر کدام از ما وجود دارد. اغلب این اطلاعات مصرفی هستند که توسط برنامه های مختلف ایجاد می شوند. در مقابل اطلاعاتی هم هستند که ارزش بسیار بالایی دارند و به نوعی دارایی معنوی گوشی‌ ها محسوب می ‌گردند. از جمله این اطلاعات می توان به مخاطبین اشاره کرد. مخاطبین یا کانتکت ها اطلاعات تماس مربوط به افراد مختلف هستند که روی گوشی در یک برنامه خاص ذخیره می شوند. در حقیقت مخاطبین راه ارتباطی ما با دیگران هستند و به عنوان پلی بین گوشی ما با گوشی های دیگر عمل می کنند. اطلاعات مخاطبین در طول سالیان مختلف و با ارتباط گرفتن با افراد دیگر تهیه می شود، به همین خاطر در صورتی که این اطلاعات از بین بروند، جمع‌آوری دوباره آنها بسیار مشکل خواهد بود. برای رفع نگرانی کاربران از حذف شدن یا از دست رفتن مخاطبین، اطلاعات در شیوه‌های مختلفی ذخیره میشود و معمولاً توسط گوشی از آنها در حافظه ابری یک نسخه پشتیبان تهیه می گردد تا در صورت از دست رفتن مخاطبین، کاربر بتواند با زدن یک دکمه اطلاعات مخاطبین را بازیابی نماید. به دلیل ذخیره شدن مخاطبین در چند جای مختلف، امکان بروز تداخل در بین مخاطبین و بروز مخاطبین تکراری بسیار بالاست. در صورتی که تعداد مخاطبین بالا باشد، حذف دستی تک تک آنها کار دشواری خواهد بود. به همین خاطر امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که این کار را به صورت خودکار انجام می‌دهد. Duplicate Contacts Fixer and Remover عنوان یک اپلیکیشن برای پیدا کردن و حذف خودکار مخاطبین تکراری، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط SYSTWEAK SOFTWARE PRIVATE LIMITED توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به صورت خودکار تمامی مخاطبین موجود در گوشی را برای یافتن مخاطبین تکراری یا مشابه اسکن کرده و در صورت پیدا کردن مخاطبین تکراری آنها را از حافظه گوشی حذف میکند. الگوریتم برنامه به گونه ای طراحی شده است که به روش های مختلف مخاطبین را از لحاظ شباهت با یکدیگر مقایسه کند تا کارآیی برنامه به حداکثر خود برسد. پیش از شروع حذف مخاطبین، از تمامی مخاطبین موجود در گوشی به صورت یک فایل، نسخه پشتیبان تهیه می شود تا در صورت بروز خطا در حذف، بتوانید به آسانی مخاطبین حذف شده را بازیابی کنید. این برنامه علاوه بر مخاطبین دفترچه تلفن گوشی، از مخاطبین در حسابهای گوگل، فیسبوک، واتساپ و برنامه های دیگر پشتیبانی می کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Duplicate Contacts Fixer and Remover اندروید:

  • دارای الگوریتم پیشرفته برای پیدا کردن سریع مخاطبین تکراری
  • حذف خودکار مخاطبین تکراری و مشابه
  • پشتیبان گیری خودکار از مخاطبین پیش از حذف آنها
  • قابلیت تهیه پشتیبان از مخاطبین در قالب فایل vcf

اپلیکیشن Duplicate Contacts Fixer and Remover ابزاری کاربردی برای حذف اطلاعات ناخواسته و نظم بخشی به قسمت مخاطبین اندروید است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 4.1.9.19

    • Compatible with latest OS
    • Minor bug fixes
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران